اردوغان دچار توهم شده است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: اردوغان دچار توهم شده و گاهی از سیطره مجدد دولت عثمانی بر جهان صحبت می کند و گاهی مانند سخنان اخیرش ندای تجزیه طلبی و تفرقه افکنی سر می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان یکصد و چهل و هفتمین نشست مشترک نهاد با معاونان فرهنگی و دانشجویی و مدیران فرهنگی  به میزبانی واحد دولت آباد به صورت مجازی برگزار شد.

عباسعلی حیدری با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور ترکیه ادامه داد:. خوشبختانه ائمه جمعه بسیاری از شهرها در واکنش به این صحبت‌ها بیانیه‌هایی صادر کرده‌اند و افراد مختلف هم در فضای مجازی و سخنرانی‌هایشان واکنش نشان داده اند. وظیفه ما این است که با ارائه سبقه تاریخی این مسائل، اذهان استادان و دانشجویان را آگاه کنیم و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

وی با تشکر از حضور معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی در جلسه هفته پژوهش را به آنها تبریک گفت و ادامه داد: نقش پژوهش در رشد و جهش حرکت‌های علمی و نیل به اهداف انقلاب اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی را نمی‌توان نادیده گرفت. در حال حاضر رشد علمی کشور و رشد شرکت‌های دانش بنیان بر محور پژوهش‌های، می‌تواند کشور را از بحران‌های اقتصادی عبور دهد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به مناسبت 27 آذر و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: شهید مفتح طلبه‌ای بود که با حضور در دانشگاه برای وحدت حوزه و دانشگاه تلاش کرد و در نهایت خون او سنگفرش دانشگاه تهران را رنگین کرد. بنا نیست ادغام حوزه و دانشگاه صورت گیرد. آنچه مد نظر است وحدت حوزه و دانشگاه در هدف و وحدت در رویه و عمل و وحدت در تعامل‌ها و جهت گیری های حوزه و دانشگاه است تا انشاالله کشور را به این سرمنزل مقصود برساند.

وی با اشاره به مناسبتهای مهم پیش رو گفت: لازم است معاونان فرهنگی با کمک تشکل های اسلامی بزرگداشت شایسته‌ای برای مناسبت‌های 27 اذر، 9 دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار نمایند. همچنین در حالیکه گام به گام به انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها نزدیک می‌شویم جریان اطلاع رسانی و بصیرت افزایی  و تحلیل های درست را در اختیار مخاطبان در دانشگاه‌ها بگذارند.

محمد باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد نیز در این جلسه ضمن خوشامدگویی به معاونان و مدیران فرهنگی واحدهای دانشگاهی استان اصفهان و تبریک به مناسبت هفته پژوهش گفت: معاونین فرهنگی باید بیش از سایرین به کار علمی و جهادی در دانشگاه همت گمارند و رفتاری انقلابی داشته باشند.

در ادامه جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون موارد دستور کار و بخشنامه ها و دستورالعمل های حوزه فرهنگی انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =