بن سلمان به دنبال عادی سازی روابط با تل آویو است

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به تلاش ولیعهد سعودی برای برقراری روابط با تل آویو اشاره کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از رای الیوم، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از وجود اختلافات میان ملک سلمان و پسرش محمد بن سلمان درباره عادی سازی روابط با تل آویو خبر دادند.

تزوی پارئیل تحلیلگر روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز یکشنبه به نقل از این منابع اعلام کرد که ملک سلمان بر این باور است که رهبر جهان عرب است و باید به موضوعات جهان عرب اولویت داده شود در حالی که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی بر این باور است که دغدغه‌های عربستان باید منافع منطقه‌ای آن باشد.

این تحلیلگر می افزاید: از این رو بن سلمان بر این باور است که برای تحقق منافع عربستان باید به دنبال عادی سازی روابط با تل آویو باشد. وی بهایی به فلسطین نمی دهد.

این منابع گزارش دادند: بن سلمان برای تحقق هدفش باید که پدرش را راضی کند و مشکلات داخل خاندان سعودی را حل و فصل کند.

منابع صهیونیست بیان کردند: ولیعهد سعودی همچنین باید مشکلاتش را با دولت جدید آمریکا به ریاست جو بایدن حل و فصل کند زیرا رئیس جدید بر خلاف دونالد ترامپ شکست خورده، در راستای در تنگنا قرار دادن بن سلمان و عدم اکتفا به اظهارنظر و وعده آزادی بیان، حرکت خواهد کرد. بایدن بر خلاف گذشته از بن سلمان درباره کشتن جمال خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول توضیح می‌خواهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =