حضور استعدادهای تنیس روی میز پایتخت در دانشگاه آزاد اسلامی

تیم‌های تنیس روی میز مردان و بانوان دانشگاه آزاد با جذب بازیکنانی از استان تهران، به دنبال درخشش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر این رشته هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز در دو بخش مردان و بانوان روز ۲۳ آذر ماه انجام خواهد شد.

این مسابقات در حالی در فصل جدید برگزار می‌شود که تیم‌های دانشگاه آزاد در هر دو بخش شرکت می‌کنند و با حضور تعدادی از پینگ‌پنگ‌بازان تهرانی، به دنبال درخشش در این رقابت‌ها هستند.

تیم دانشگاه آزاد در بخش مردان که مسئولیتش بر عهده مهران احدی عضو هیأت رئیسه فدراسیون و یکی از ملی‌پوشان سابق تیم ملی است، طی روزهای گذشته با پرهام اشرفی و بنیامین فرجی دو بازیکن بااستعداد تهرانی در رده‌های سنی و همچنین میعاد لطفی قرارداد امضا کرد تا علاوه بر توجه به حوزه قهرمانی، در موضوع استعدادیابی و پرورش بازیکنان نوجوان و نخبه نیز سهم خود را ایفا کند.

در بخش بانوان نیز که زهرا میربابایی نایب رئیس هیأت استان تهران عهده‌دار مسئولیت سرمربیگری و سرپرستی‌اش است، تیمی با شاکله بازیکنان تهرانی و البته حضور بازیکن سرشناس از سایر استان‌ها روانه میدان خواهد شد. ملیکا کرمی، نیلیا نقیبی، شقایق حسین‌زاده، فاطیما زرگر، ملیکا عباسی و شقایق شهریاری نفراتی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان از استان تهران هستند که در لیگ برتر بانوان در کنار مریم صامت، سارا شهسواری و زهرا شهسواری حضور خواهند داشت.

بنا برا اعلام خانم میربابایی، تمرینات تیم بانوان دانشگاه آزاد زیر نظر او و پارمیدا نظری به عنوان مربی در خانه شماره هیأت استان تهران پیگیری می‌شود تا این تیم با آمادگی مطلوبی در لیگ برتر شرکت کند.

از نکات مهم تیم‌داری دانشگاه آزاد در لیگ برتر، توجه به بازیکنان رده‌های پایه است که این مسئله نشان از توجه امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به پرورش استعدادها در کنار توجه به قهرمانان و کسب سکو دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =