سیاست راهبردی ایران و ونزوئلا ‌حفظ استقلال و مبارزه با سلطه‌گری آمریکاست

رئیس مجلس با صدور پیامی به رئیس مجلس موسسان ونزوئلا با تأکید بر سیاست راهبردی دو کشور در حفظ استقلال و مبارزه با اقدامات سلطه‌گرانه آمریکا و مقابله با تحریم‌های ظالمانه، بر توسعه دیپلماسی پارلمانی تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به دیوسدادو کابیو رئیس مجلس موسسان جمهوری بولیواری ونزوئلا برگزاری موفقیت آمیز انتخابات مجلس نمایندگان ونزوئلا را تبریک گفت.

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:‌

«جناب آقای دیوسدادو  کابیو

رئیس محترم مجلس موسسان جمهوری بولیواری ونزوئلا

عالیجناب

مایلم بهترین تبریکات خود را به مناسبت برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی جمهوری بولیواری ونزوئلا صمیمانه ابراز نمایم.

با تأکید بر سیاست راهبردی دو کشور در حفظ استقلال و مبارزه با اقدامات سلطه گرانه آمریکا و مقابله با تحریم های ظالمانه دولت آن کشور و ضمن تأکید بر نقش مهم مراودات پارلمانی در تقویت روابط دوستانه، امیدوارم در دوره پیش رو با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی های بالقوه دو کشور و بهره گیری از دیپلماسی پارلمانی، همکاری های فی مابین در عرصه های گوناگون، بیش از پیش توسعه و گسترش یابد.

فرصت را مغتنم شمرده، برای آن جناب و نمایندگان محترم مجلس موسسان و پارلمان جدید آن کشور، سلامت و موفقیت و برای ملت و دولت کشور دوست جمهوری بولیواری ونزوئلا، پیشرفت و سربلندی آرزو می نمایم.

محمد باقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام/

کد خبر: 1083945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =