تعداد مراکز آموزش مهارت‌های پیشرفته بالینی بیشتر می‌شود

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو از افزایش تعداد مراکز آموزش مهارتهای پیشرفته بالینی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از معاونت علمی و فناوری، مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته بالینی ایران در بیمارستان امام خمینی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری، علی‌اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح شد.

در این مرکز دو نوع تجهیزات پزشکی در حوزه «شبیه‌سازهای پیشرفته بالینی و جراحی» و «تجهیزات پیشرفته پزشکی برای ارائه آموزش‌های تخصصی» وجود دارد. همه این تجهیزات توسط شرکت های دانش بنیان و فناوران ایرانی طراحی و ساخته شده است‌. همه مراحل آموزشی هم توسط جراحان برجسته و اساتید دانشگاه تهران ارائه می‌شود تا دانشجویان در کنار آشنایی با تجهیزات پیشرفته پزشکی ایران‌ساخت از تجربیات این افراد هم بهره‌مند شوند.

سعید سرکار دبیر ستاد توسعه فناوری نانو هم در این مراسم، گفت: در تلاشیم تا شبیه به این مراکز را در سطوح پایین‌تر و ارزان‌تر در دیگر دانشگاه‌ها و شهرها ایجاد کنیم. برای این کار به حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیاز داریم. برنامه‌ریزی کردیم که ۲۰ مرکز آموزش مهارت‌های بالینی را در سراسر کشور ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =