آخرین وضعیت ترخیص کالا از گمرکات هرمزگان/ تسهیلات گمرکی برای ترخیص محموله‌های لاستیک

استاندار هرمزگان گفت: گمرکات استان هرمزگان تمامی تسهیلات گمرکی از جمله ترخیص نسیه و درصدی را جهت آسان سازی فرآیند ترخیص محموله‌های لاستیک به واردکنندگان این کالا ارائه می‌دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، فریدون همتی در تشریح آخرین وضعیت ترخیص کالاها از گمرکات استان هرمزگان، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸۶ هزار تن لاستیک باری، سنگین و سایر لاستیک‌ها از گمرکات هرمزگان ترخیص شده است.

وی بیان داشت: تعداد ۹۲ هزار و ۳۹۳ حلقه انواع لاستیک به وزن سه هزار و ۶۵۱ تن در جریان تشریفات گمرکی قرار دارد که پس از دریافت مجوزهای قانونی در چند روز آینده از گمرکات هرمزگان ترخیص می‌شود.

استاندار هرمزگان یادآورشد: بیش از یک میلیون و ۸۳۰ هزارتن کالای اساسی و غیراساسی مورد نیاز در تولید کشور از ابتدای مهرماه امسال تا ۲۱ آذرماه سال جاری از گمرکات استان ترخیص شده است و ۲۱۱ هزار و ۳۷۲ تن از این کالاها درجریان تشریفات گمرکی قرار دارد.

وی گفت:همچنین در سفر معاون اول رئیس جمهور به هرمزگان و مصوبه هیات دولت در خصوص ترخیص فوری کالاهای اساسی بدون کد رهگیری بانک، از اول مهرماه امسال تا ۲۱ آذرماه سال جاری بیش از ۷۴۸ هزار تن کالای اساسی از گمرکات ترخیص شده و ۹۹ هزار و ۵۰۰ تن کالا در جریان تشریفات گمرکی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =