جمع‌سپاری طرح‌ها و ایده‌ها در خصوص نظام متمرکز تامین اجتماعی

موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی اعلام کرد که فراخوان ملی «جمع‌سپاری طرح‌ها و ایده‌ها در خصوص نظام متمرکز تامین اجتماعی برای آحاد مردم» برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی همزمان با هفته پژوهش و فناوری مأموریت یافته است تا فراخوان ملی در خصوص جمع‌سپاری طرح‌ها و ایده‌ها در زمینه "نظام متمرکز تأمین اجتماعی برای آحاد مردم" را برگزار کند.

بر اساس این گزارش، محورهای اصلی این فراخوان شامل: ضرورت‌ها و الزامات ایجاد نظام تأمین اجتماعی متمرکز برای آحاد مردم، مبانی نظری نظام تأمین اجتماعی متمرکز از منظر آموزه‌های اسلامی ایرانی و جهانی و پیشینه نظام‌های مشابه تأمین اجتماعی متمرکز در ایران و تغییر عدم توافق آنها است.

همچنین، تجارب موفق جهانی در زمینه ایجاد نظام تأمین اجتماعی متمرکز، الگوی مطلوب پیشنهادی برای نظام تأمین اجتماعی متمرکز در ایران، مختصات کلی نظام تأمین اجتماعی متمرکز که شامل ساختار و ساز و کار تصمیم گیری، اجرایی و نظارتی، بسته خدمت، جامعه هدف و غیره می‌شود و همچنین مقدمات پیش‌نیازها، اقتضائات و ملاحظات تحقق این نظام و پیش‌نویس احکام قانونی و مقرراتی لازم برای تحقق آن، از جمله دیگر این محورها است.

بر اساس این فراخوان ملی که از سوی مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی برگزار می‌شود تمام صاحب‌نظران، اندیشمندان و علاقه‌مندان به مشارکت علمی در جمع‌سپاری ایده‌ها برای تحقق "نظام متمرکز تأمین اجتماعی" می‌توانند تا ایده‌ها، طرح‌ها و مقالات خود را به دبیرخانه همایش به آدرس ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =