حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از تولید محتوای مجازی با رویکرد بین‌المللی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: تلاش ما این است که از تولید محتوای مجازی، به‌ویژه در آثاری که رویکرد بین‌المللی دارند حمایت کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشواره موشن گرافیک «لبخندبزن» گفت: بازخورد و خروجی دوره برگزار شده در مرکز عقاب‌های رویاپرداز نشان می دهد که این دوره موفقیت‌آمیز بوده است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی مهارت افزایی و کارآفرینی است افزود: موشن گرافیک های برگزیده این دوره نشان می‌دهد که این مرکز کار خود را خوب آغاز کرده و افراد سازنده این آثار در آینده نزدیک از افراد فعال و موفق این حوزه خواهند بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره، یک هنر پیشرو و روزآمد را ارائه کردند و دغدغه‌ها، ایده‌ها و افکار خود را در این قالب به سایرین انتقال می‌دهند که بسیار ارزشمند است و حس موفقیت را در انسان ایجاد می کند.

عضو هیئت علمی واحد اردبیل با ابراز امیدواری از ادامه فعالیت مرکز عقاب‌های رویاپرداز گفت: در دورانی که کشور در تولید محتوا یک مصرف‌کننده است، تولید این گونه آثار برای ما ارزشمند و برای جامعه بسیار مفید خواهد بود. لذا تلاش ما این است که از تولید محتوا، به خصوص در آثاری که رویکرد بین المللی دارند حمایت کنیم.

گفتنی است در این جشنواره، سعید توفیق رتبه اول و اشکان صفری و نسیم افتخاری مشترکا رتبه دوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =