علی عدنان: بشار رسن باید به تیم بهتری از پرسپولیس برود

بازیکن شاخص تیم ملی عراق با وجود صدرنشینی این تیم در مرحله نخست دور مقدماتی رقابت‌های جام جهانی معتقد است که این تیم نمی‌تواند به جام جهانی صعود کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ علی عدنان بازیکن باشگاه ونکوور کانادا در گفت‌وگو با کانال الفرات گفت: در شرایط موجود صعود به جام جهانی قطر بسیار سخت است. شرایط واقعی موجود در فوتبال باشگاهی ما نشان می‌دهد که باید سطح مسابقات را بالاتر ببریم و برای رسیدن به این رویا تلاش بیشتری لازم است. با تفکر و شرایط موجود صعود به جام جهانی بسیار سخت به نظر می‌رسد. ما به بازی‌ها و تجربه قوی‌تری نیاز داریم اما با شرایط فعلی شاید صعود به جام جهانی قطر غیرممکن است. سطح فنی تیم بعد از شیوع کرونا تغییر کرده و باید تلاش کنیم تا به وضعیت قبلی برگردیم.

بازیکن تیم ملی عراق در خصوص سرمربی این تیم گفت: به اعتقاد من کاتانتس بهترین مربی خارجی‌ای است که به عراق آمد و این مسئله را در عملکرد و نتایج تیم ملی می‌بینیم. او به دنبال ایجاد ثبات و سیستم مشخصی در تیم است.

علی عدنان همچنین در خصوص بشار رسن بازیکن عراقی باشگاه پرسپولیس گفت: بشار یکی از نام‌های مهم فوتبال عراق در این مقطع است که با آرامش ذهنی و فنی و ثبات کار می‌کند. او کم اشتباه است و می‌تواند بهترین بازیکن فوتبال آسیا باشد، البته اگر به دنبال پیشرفت باشد باید به تیم بهتری منتقل شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =