برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع ۹‌دی در واحد تایباد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد از برگزاری چندین کرسی آزاد اندیشی با محوریت موضوعات روز جامعه مثل ۹ دی، دهه‌فجر و مراسم سالگرد شهید قاسم سلیمانی و انتخابات پیش‌روی به صورت مجازی خبر داد.

مجتبی تقوایی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، به دلیل شیوع ویروس کرونا اکثر فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی برگزار می‌شود. در همین راستا کارگاه‌های نماز، حجاب و عفاف برای خانواده دانشگاه و دانشجویان به صورت مجازی برگزار و تا پایان سال ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: تعداد زیادی از کارکنان و اعضای هیات علمی و دانشجویان در جشنواره «از حماسه تا حماسه» شرکت کرده‌اند به طوری که دانشجویان با استقبال گسترده اقدام به تولید محتوا و کلیپ کردند و پیش بینی می‌شود که تا بهمن تعداد آثار ارسالی به این جشنواره افزایش یابد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد از برگزاری چندین کرسی آزاد اندیشی با محوریت موضوعات روز جامعه مثل ۹ دی، دهه‌فجر و مراسم سالگرد شهید قاسم سلیمانی و انتخابات پیش‌روی  به صورت مجازی خبر داد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای توسعه اهداف معاونت دانشگاه چندین کرسی آزاد اندیشی با حضور دانشجویان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

تقوایی در خصوص تشکل‌های دانشجویی گفت: واقعیت امر این است که توسعه تشکل دانشجویی به دلیل عدم حضور سخت است. و بیشتر دغدغه دانشجویان مسایل مشعیتی مردم و شهریه دانشجویی است. در صورت افزایش بودجه فرهنگی می‌توان بخشی از مشکلات موجود را کاهش داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تایباد گفت: بستر سازی گسترش اینترنت رایگان برای دانشجویان، ضدعفونی معابر توسط دانشجویان از جمله فعالیت‌های جهادی این واحد دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون دو کانون هلال احمر و بسیج دانشجویی فعال است، افزود: در حاضر اکثر فعالیت این کانون‌ها در بستر مجازی انجام می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که فعالیت کانون‌ها افزایش یابد.

تقوایی ادامه داد: با توجه به بافت فرهنگی شهرستان ازدواج در سنین پایین مرسوم است. متاسفانه وضعیت اقتصادی جامعه بزرگترین چالش پیش رو ازدواج جوانان است که بایستی در این زمینه تدابیری اندیشیده شود تا جوانان با انگیزه بهتر بتوانند اقدام به تشکیل خانواده دهند.

وی خاطرنشان کرد: تقریبا بیشتر مصوبات دستور العمل آراستگی و شئون رفتاری در واحد اجرا می شود و در زمینه حجاب مشکل خاصی در این واحد دانشگاهی وجود ندارد.

کد خبر: 1084018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =