روحیه پرسشگری دانشجویان باید در محیط دانشگاه تقویت شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با بیان اینکه دانشگاه پویا و مبتنی بر ارزش های اسلامی و متعهد به پاسخگویی دانشجویان است، گفت: مسئولان دانشگاه ضمن احترام و تکریم دانشجو باید روحیه پرسشگری را در محیط دانشگاهی فراهم کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  دانشجویی(ایسکانیوز)، برای اولین بار و با ابتکار معاونت دانشجویی و مدیریت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج جلسه پرسش و پاسخ در بستر فضای مجازی به صورت همزمان در تمام واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان در بستر فضای مجازی و با حضور روسای واحد های استانی، معاونین و مدیران دانشگاهی برگزار شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این جلسه کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم علی آبانگاه عضو هیات علمی واحد گچساران که به دلیل بیماری کرونا دار فانی جان به جان آفرین تسلیم کردند از خدمات چندین ساله ایشان در پرورش و تربیت نسل جوان و انقلابی تقدیر کردند.

در ادامه این جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با طرح مشکلات و سوالات خود با مسئولین دانشگاه در فضای مجازی ارتباط برقرار کردند.

جانی پور در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با بیان این مطلب افزود: دانشگاه پویا و مترقی دانشگاه  مبتنی بر ارزش های اسلامی و متعهد به پاسخگویی دانشجویان است.

 وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه ضمن احترام و تکریم دانشجو باید روحیه پرسشگری را در محیط دانشگاهی فراهم کنند، افزود: جلسات پرسش و پاسخ در دانشگاه ها یکی از شاخصه های حرکت در مسیر تعالی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084023

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =