چهارشنبه ۲۶ آذر؛ آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ۲۶ آذر است، گفت: تاکنون بیش از ۲۸۵ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فاطمه زرین‌آمیزی اظهار کرد: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی از طریق کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ صورت می‌پذیرد.

وی افزود: ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از یکشنبه ۱۶ آذر ۹۹ آغاز شده و به منظور ارائه تسهیلات برای متقاضیانی که نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده بودند، مهلت ثبت‌نام تا ساعت ۲۴ روز ۲۶ آذر تمدید شده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد:  ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود. 

وی یادآور شد: متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است، در آزمون ثبت نام کنند.

زرین آمیزی عنوان کرد: تا امروز ۲۴ آذرماه ۹۹ تعداد ۲۸۵ هزار و ۲۴۶ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =