اعتراض سازمان بسیج اصناف به قاچاق گسترده ماسک به کشور

سازمان بسیج اصناف در نامه‌ای به وزیر صمت، از قاچاق گسترده ماسک بی کیفیت به کشور خبر داد و از وی خواست مقابل واردات بی رویه ماسک بی کیفیت چینی بایستد و با متخلفان برخورد کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از بسیج اصناف کشور، باتوجه به فراوانی ماسک‌های چینی در سطح بازارهای فروش و واردات آن از مبادی مرزی کشور به ویژه بندر گناوه و سایر بنادر، غلام رضا حسن پور طی نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن حمایت از تولید ماسک در کارگاه‌های داخلی خواستار پیگیری جدی از ورود ماسک بی کیفیت چینی به بازارهای داخلی شد.

در این نامه آمده است:

با احترام بنا به بررسی‌های میدانی به استحضار می‌رساند، متأسفانه از مبادی ورودی کشور به ویژه از بندر گناوه و سایر بنادر کشور، ماسک‌های چینی به صورت قاچاق وارد کشور شده و از طریق کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرام و سایر روش‌ها در تهران و برخی دیگر از استان‌ها به ویژه استان‌های جنوبی کشور به وفور به فروش می‌رسد. قطعاً این کار منجر به شکست تولید بهای ماسک در داخل کشور خواهد شد و در آینده نزدیک سرمایه‌ها و نیروهای به کارگیری شده در مقوله تولید ماسک آسیب جدی و غیرقابل جبرانی خواهند دید.

لذا خواهشمند است برای حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از قاچاق، دستور فوری و قاطع صادر فرمائید. به پیوست یک بسته ماسک چینی ارسال می‌گردد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =