نیکوکار تهرانی بدهی ۲۰ نفر زندانی نیازمند را پرداخت کرد

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران اعلام کرد: یکی از نیکوکاران تهرانی، با پرداخت ۳۶۵ میلیون تومان، بدهی بیست نفر زندانی نیازمند را پرداخت کرده، زمنیه آزادی آنان فراهم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، دکتر علی اسمعیلی ضمن اشاره به آثار اجتماعی کمک به آزادی زندانیان نیازمند و پرداخت بدهی آنان اظهار داشت: احسان و نیکوکاری از جمله مفاهیم ارزشمندی است که در آموزه‌های دینی، به خصوص قرآن کریم مورد توجه ویژه‌ای قرارگرفته، از اهمیت و جایگاه بلندی در رفتارهای اجتماعی برخوردار است.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران گفت: در روزهایی که جامعه با معضل کرونا روبرو بوده و خانواده زندانیان در نبود نان آور، علیرغم حمایت‌های انجمن حمایت و مراکز دیگر بیش از دیگران ممکن است دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شوند، نیکوکاری با واریز ۳۶۵ میلیون تومان به حساب مرکز مراقبت بعد از خروج، بدهی ۲۰ نفر زندانی نیازمند را پرداخت نمود.

اسمعیلی با تقدیر از این نیکوکار تهرانی که نخواست نامش اعلام شود، ادامه داد: کمک به آزادی زندانی یکی از جلوه‌های بزرگ احسان، صدقه جاریه، بهره‌ای ماندنی و غنیمتی پایدار است و بی شک دعای خیر خانواده‌ای این بیست نفر نیازمند همراه این نیکوکار خواهند بود.

شایان ذکر است: با پرداخت این مبلغ، بیست نفر از زندانیان واجد شرایط و نیازمند آزاد شدند و نیکوکار یاد شده، اعلام کرد پس از آزادی آنان در روزهای آینده، کارت‌های نقدی نیز جهت کمک به معیشتشان اهداء می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =