رژیم صهیونیستی توانایی جنگ ندارد

یک عضو برجسته جنبش انصارالله گفت که رژیم صهیونیستی در شرایط متزلزلی قرار دارد و توانایی این را ندارد که با هیچ طرف یا کشوری وارد درگیری نظامی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، «حزام الاسد» از اعضای شورای مرکزی انصارالله و عضو شورای عالی سیاسی یمن در مصاحبه‌ای، رژیم صهیونیستی را ضعیف‌تر از آن دانست که توانایی به ورود به هر جنگی را در منطقه داشته باشد.

به نوشته وبسایت الخبر الیمنی، او در در این گفتگو، هرگونه اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران یا هر کدام از کشورهای محور مقاومت را بعید دانست و در این خصوص گفت که صهیونیست‌ها متوجه شده‌اند که نیرو و قدرت گروه‌های مقاومت توسعه یافته و محور مقاومت سلاح‌های بازدارنده در دست دارد و از سوی دیگر شرایط داخلی رژیم صهیونیستی متزلزل است.

حزام الاسد افزود: «رژیم اسرائیل تلاش دارد کشورهای حامی خود در منطقه را به میان آورده و چنین وانمود کند که ائتلافی در حال شکل‌گیری است تا امنیت خود را تقویت کند.»

او در خصوص موضع مردم یمن در قبال ملت فلسطین نیز گفت که یمنی‌ها موضع ریشه‌ای و پایه‌ای برگرفته از مبنای اخلاق و اسلام در قبال فلسطین دارند و پیوستن یمن به محور مقاومت، فرصت‌های متعددی در برابر یمن قرار داده و موجب همبستگی مواضع رهبران و مردم در خصوص مسأله فلسطین و دیگر موضوعات منطقه‌ای شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =