زلاتان باید رئیس یوفا شود و فوتبال را تغییر دهد/ واکنش نیمار به رویارویی با بارسلونا/ احتمال جدایی ایوان پریشیچ از اینتر

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می‌کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

زلاتان باید رئیس یوفا شود و فوتبال را تغییر دهد

مینو رایولا یکی از جنجالی ترین مدیر برنامه های دنیای فوتبال محسوب می شود. او مدیر برنامه بازیکنان بزرگی نظیر زلاتان ابراهیموویچ، ماتیاس دی لیخت و پل پوگبا محسوب می‌شود که حالا در مصاحبه‌ای صحبت‌های جالبی را درباره آنها مطرح کرده است.
رایولا درباره زلاتان ابراهیموویچ: " من بازیکنان زیادی را دیده ام که در سن و سال زلاتان احساس خستگی می کنند. باید بگویم برای آنها متاسفم که با این وجود به کار خود ادامه می‌دهند. در مورد زلاتان من هرگز این خستگی را در او مشاهده نکردم. از نظر من او به راحتی می‌تواند پنج سال دیگر فوتبال بازی کند.
من از انتقال زلاتان به لیگ آمریکا پشیمان هستم و فکر می‌کنم وقت او در آنجا هدر رفت. در آینده او نقش مهمی را بر عهده خواهد گرفت؛ شاید رئیس یوفا شود و فوتبال را تغییر دهد."
رایولا درباره دی لیخت: " ماتیاس دی لیخت اصلاً یک بازیکن معمولی نیست. او فردی صادق است و وقتی مجبور باشد از خودش هم انتقاد می کند. او به عنوان یک رهبر متولد شده و برای خودش و تیم تصمیم گیری می کند. او می‌تواند یک کشور را اداره کند و حتی از من هم بهتر ایتالیایی صحبت می‌کنم."
رایولا درباره پل پوگبا: " در انگلیس آنها نسبت به پل پوگبا خیلی حساس هستند. من فقط نظرات خود را در مورد او مطرح کردم. هیچ چیز هیجان انگیزی در این باره وجود ندارد و همه موارد واضح است. من باید می گفتم که ما در تابستان درباره وضعیت او صحبت خواهیم کرد چرا که انتقال بازیکنان بزرگ در ژانویه امری دشوار است. خواهیم دید که در تابستان چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما در یک دنیای کاملا تغییر یافته زندگی می کنیم."

عشق متقابل دیبالا و یوونتوس

فصل برای ستاره آرژانتینی یوونتوس بسیار دشوار آغاز شد. در مقطعی برخی شایعات درباره اختلاف بین آندره پیرلو و پائولو دیبالا به گوش رسید اما به نظر می‌رسد که رفته‌رفته اوضاع برای این بازیکن بهتر شده است؛ تا جایی که او شب گذشت مقابل جنوا یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند و بعد از آن در آغوش پیرلو قرار گرفت.
با این حال ستاره آرژانتینی بعد از بازی دیشب با وجود ابراز علاقه به یوونتوس اعلام کرد که مدیر برنامه او مدت ها در تورین این بوده اما پیشنهادی برای ملاقات و نهایتاً تمدید قرارداد دریافت نکرده است؛ موضوعی که حالا رئیس بیانکونری به آن واکنش نشان داده و به نوعی این مسئله را تکذیب کرده است.
آندره آنیلی در این باره گفت: " خبر خوب گلی بود که او به ثمر رساند. دیبالا بعد از وقفه ناشی از کرونا روزهای سختی را پشت سر گذاشت. من با لذت صحبت های او مبنی بر عشق به یوونتوس را شنیدم. این رابطه متقابل است. ما او را به عنوان کاپیتان آینده خود می‌بینیم.
من می دانم دیبالا پیش از این پیشنهادی دریافت کرده که می تواند او را در زمره بیست بازیکن پردرآمد دنیا قرار دهد. با این حال ما منتظر پاسخ او هستیم؛ اگرچه مهمترین پاسخ در زمین مسابقه رخ می دهد. همه ما می خواهیم او یکی از پنج بازیکن برتر اروپا باشد؛ او هنوز در بین آنها نیست و خودش هم این موضوع را می‌داند."

کومان فروشی نیست

کینگزلی کومان بعد از به ثمر رساندن گل قهرمانی بایرن مونیخ در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۱-۲۰۲۰ را هم بسیار خوب آغاز کرده است. ستاره فرانسوی به حالا به یک مهره ثابت در تیم هانسی فلیک تبدیل شده و تا به اینجا در ۱۳ بازی آمار ۵ گل و ۸ پاس گل را از خود به جای گذاشته است.
آخرین درخشش کینگزلی کومان به مسابقه آخر بایرن در بوندسلیگا مقابل یونیون برلین باز می‌گردد؛ جایی که او پاس گل تساوی بخش تیمش را برای رابرت لواندوفسکی ارسال کرد.
منچستر یونایتد تیمی بود که در نقل و انتقالات تابستانی تلاش زیادی برای جذب کومان از بایرن مونیخ انجام داد اما این بازیکن که هنوز سه فصل دیگر با باواریایی ها قرارداد دارد در جمع شاگردان هانسی فلیک ماندگار شد. اکنون باشگاه بایرن مونیخ یک بار دیگر شایعات جدایی وینگر فرانسوی را رد کرده است.
‏کارل هایتس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ در این باره گفت: " کینگزلی امروز یک بازیکن واقعا عالی است و برای بایرن مونیخ بسیار ارزشمند است. او در بیشتر مواقع تفاوت ها را رقم می‌زند و هرگز فروشی نیست."

وعده ترزیچ به هواداران دورتموند

شکست تحقیر آمیز دورتموند برابر اشتوتگارت با نتیجه ۵-۱ باعث شد که بالاخره صبر سران این باشگاه به پایان برسد و آنها لوسین فاوره را اخراج کنند. بلافاصله بعد از برکناری فاور هدایت دورتموند موقتاً به دستیار او یعنی ادین ترزیچ سپرده شد. دورتموند فردا شب از سری مسابقات هفته دوازدهم بوندسلیگا مهمان وردربرمن خواهد بود و ترزیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: " ۴۸ ساعت گذشته برای من طبیعی پیش نرفته است چرا که شکست سنگین مقابل اشتوتگارت خیلی به ما لطمه زد. من می خواهم از لوسین فاوره تشکر کنم زیرا همکاری بسیار خوبی با یکدیگر داشتیم.
اکنون همه چیز به سرعت در حال حرکت است و ما باید واکنش نشان دهیم. آنچه در روز شنبه دیدیم دورتموند نبود. ما فردا باید چهره دیگری را نشان دهیم."
ترزیچ در ادامه گفت: " من محصول باشگاه دورتموند هستم، از این منطقه رشد کرده ام و از دیرباز طرفدار این تیم بودم. همچنین ۱۰ سال است که در این جا کار می کنم. دو روش وجود دارد که می توانید در یک بازی فوتبال برنده شوید؛ شما می توانید گل کمتری دریافت کنید یا همیشه می توانید یک گل دیگر بزنید. من بیشتر به روش دوم علاقه مند هستم."

واکنش نیمار به رویارویی با بارسلونا

بعد از اتمام دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ساعاتی پیش قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی انجام شد که در یکی از جذاب ترین بازی ها و شاید مهمترین آنها دو تیم پاری سن ژرمن و بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. یکی از اتفاقاتی که به طور قطع باعث افزایش جذابیت دیدار بین بارسا و PSG خواهد شد، تقابل نیمار با تیم سابق خود خواهد بود. ستاره برزیلی که همین چند فصل پیش بازگشت بزرگ بلوگرانا مقابل پاری سن ژرمن رقم زد حالا باید در قامت بازیکن تیم فرانسوی مقابل بارسلونا قرار گیرد.
این اما همه جذابیت های این جدال بزرگ نخواهد بود چرا که قرار گرفتن لیونل مسی و نیمار روبروی یکدیگر نیز قطعاً اتفاق فوق العاده ای را رقم خواهد زد؛ دو بازیکنی که چندین فصل فوق العاده را در بارسلونا کنار یکدیگر سپری کردند و دوستی بسیار نزدیک بین آنها برقرار است.
در همین ارتباط نیمار در صفحه اینستاگرام خود به قرعه پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داده و با قرار دادن عکس در کنار لیونل مسی نوشته است: " به زودی تو را می بینم دوست من"

احتمال جدایی ایوان پریشیچ از اینتر

ایوان پریشیچ بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل فوق العاده در بایرن مونیخ و کسب سه گانه معروف با این تیم، در تابستان به اینتر بازگشت تا پس از گذراندن یک دوره قرضی در آلمان دوباره به سری آ بازگشته باشد.
با این حال اوضاع هافبک کروات در نراتزوری خیلی خوب پیش نرفته و در همین ارتباط گاتزتا دلو اسپرت گزارش داده که عملکرد ایوان پریشیچ با رضایت سرمربی اینتر یعنی آنتونیو کونته همراه نبوده و به نظر می‌رسد که حالا این بازیکن در مسیر جدایی قرار گرفته است؛ اتفاقی که احتمالا وقوع آن در نقل و انتقالات ژانویه وجود دارد.
این روزنامه ایتالیایی در بخش دیگری از گزارش خود پیرامون این موضوع مدعی شده که عملکرد پریشیچ ۳۱ مساله باعث ناامیدی آنتونیو کونته شده است بنابراین اصلا بعید نیست که در صورت دریافت پیشنهاد خوب در نقل و انتقالات تابستانی، این ستاره کروات از اینتر جدا شود. اکنون باید منتظر ماند و دید که این شایعه تا چه میزان حقیقت دارد و آیا پریشیچ در ژانویه از نرآتزوری جدا خواهد شد یا خیر.

لوئیز آلبرتو: از بایرن نمی‌ترسیم

ساعتی قبل قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان انجام شده و بر اساس این قرعه کشی، لاتزیو در دیداری دشوار باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی برود. لاتزیو که برای اولین بار پس از ۲۰ سال به مرحله حذفی راه یافته، بعد از دورتموند در رتبه دوم مرحله گروهی قرار گرفت و حالا برای صعود به جمع هشت تیم کار سختی پیش رو دارد.
باین مونیخ فصل قبل با اقتدار فراوان و رقم زدن نتایجی تاریخی موفق به فتح سه گانه شد و احتمالا تمام تیم های دوم مرحله گروهی آرزوی داشتند به این تیم برخورد نکنند. تیم سیمونه اینزاگی که فصل قبل و پیش از ویروس کرونا مدعی اول فتح اسکودتو، بعد از وقفه ایجاد شده دچار افت محسوسی شد و هنوز هم به تیم آماده اواسط فصل گذشته تبدیل نشده است.
اما لوئیز آلبرتو، هافبک لاتزیو مدعی شد این تیم در در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدون ترس با بایرن مونیخ روبرو خواهد شد. او در توئیتر نوشت: "یک قرعه پیچیده، ما با مدافع عنوان قهرمانی روبرو خواهیم شد. اما بدون ترس و همیشه با سری بالا به مصاف حریف خواهیم رفت."

انتهای پیام/

کد خبر: 1084144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =