مبلغ انواع وام‌های دانشجویی اعلام شد

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مبالغ انواع وام‌های دانشجویی ترم اول سال تحصیلی جاری را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در پی تمدید مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی مبالغ انواع وام‌های دانشجویی نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد.

همچنین صندوق رفاه دانشجویان با در نظر گرفتن وضعیت حضور حداقلی کارکنان دانشگاه‌ها در شرایط ناشی از تشدید شیوع بیماری کرونا و تعطیلی آموزش حضوری بسیاری از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و در راستای حمایت بیشتر از دانشجویان و رفع مشکلات دانشجویان به دلیل عدم حضور در دانشگاه‌ها، مهلت ثبت وام‌های دانشجویی را به مدت یک ماه و تا تاریخ ۱۵ دی ۹۹ تمدید کرد.

برای حمایت بیشتر از دانشجویان مشمول دریافت وام ودیعه مسکن و بهره‌مندی حداکثری آنان از این وام و کاهش مشکلات ناشی از مراجعه به بانک و معرفی ضامن، در نیمسال جاری وام ودیعه مسکن متاهلی از طریق صندوق رفاه پرداخت خواهد شد.

/

وام (ودیعه) مسکن به کلیه دانشجویان واجد شرایط از سال تحصیلی جدید فقط از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌شود.

دانشجویان شاغل به تحصیل بهره‌مند از ودیعه مسکن منابع صندوق در مقطع تحصیلی نمی‌توانند از وام مسکن منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند.

وام شهریه به کلیه دانشجویان واجد شرایط از سال تحصیلی جدید، فقط از طریق صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می‌شود.

همچنین دانشجویانی که قبلاً از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کرده‌اند و درخواست مجدد جهت بهره‌مندی از خدمات آن بانک را دارند، دانشگاه‌ها باید درخواست این قبیل دانشجویان را در لیستی جداگانه به صندوق ارسال کنند.

دانشجویان ورودی سال‌های تحصیلی گذشته دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علمی و کاربردی و موسسات غیردولتی –غیرانتفاعی بهره‌مند از وام شهریه یک بانک قرض‌الحسنه، در صورت تمایل از سال تحصیلی جدید پس از ارائه سند تعهد جدید و مدارک و مستندات به اداره رفاه دانشگاه می‌توانند از وام شهریه صندوق رفاه استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =