صداگذاری یک بازی رایانه‌ای با صدای دوبلورهای مشهور ایرانی

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سفیر عشق استفاده از افراد مشهور در بخش صداگذاری و موسیقی است که تا پیش از این در هیچ بازی داخلی تا به امروز دیده نشده است. برای صداگذاری و دوبله بازی سازندگان به سراغ تعدادی از دوبلورهای مشهور رفته‌اند. اساتیدی مثل: منوچهر والی زاده، زهره شکوفنده و غلامرضا صادقی.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، امیر رهبر مدیر روابط عمومی مرکز متنا «سازمان فضای مجازی بسیج» گفت: بعد از تجربه های موفق در تولید آثار فاخر در حوزه بازی‌های رایانه‌ای؛ یکبار دیگر با یک اثر فاخر و ارزشمند تحت عنوان  بازی رایانه‌ای «سفیر عشق»  گوشه‌ای از توانایی جوانان بسیجی متخصص خود را به عرصه دوستداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور به نمایش می‌گذارد.

وی تصریح کرد: بازی رایانه‌ای سفیر عشق سی‌ام آذر ماه همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور فرماندهان ارشد نظامی و مسئولین کشوری لشکری رونمایی و منتشر خواهد شد. بازی سفیر عشق یک سه گانه است که قسمت نخست آن ۳۰ آذر به صورت انحصاری برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. قرار است قسمت دوم این بازی تابستان سال ۱۴۰۰ و قسمت سوم محرم سال آینده روانه بازار شود. علاوه بر این منادیان مدیا در نظر دارد برای کمک به بازار کامپیوترهای شخصی در کنار این سه گانه، هفت بازی دیگر را برای این پلتفرم راهی بازار کنند.

مدیر روابط عمومی مرکز متنا اظهار کرد: همچنین سازندگان قصد دارند نسخه بین المللی را هم سال آینده برای فروشگاه استیم و احتمالا اپیک گیمز منتشر کند. همچنین این تیم به دنبال عرضه بازی برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان است و امید دارند این نسخه هم طی ۱۲ ماه آینده روانه بازار شود.

رهبر با اشاره به این موضوع که یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سفیر عشق استفاده از افراد مشهور در بخش صداگذاری و موسیقی است که تا پیش از این در هیچ بازی داخلی تا به امروز دیده نشده است. برای صداگذاری و دوبله بازی سازندگان به سراغ تعدادی از دوبلورهای مشهور رفته‌اند. اساتیدی مثل: منوچهر والی زاده، زهره شکوفنده و غلامرضا صادقی.

مهدی جعفری جوزانی تهیه کننده بازی «سفیر عشق» ضمن برشمردن خصوصیات این بازی  تصریح کرد: این یک بازی اکشن (Hack ‘n’ Slash) شمشیری سوم شخص است که با بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌های روز بازی سازی دنیا، در تمامی حوزه‌ها اعم از مدلسازی، ریگ، انیمیشن و… تولید شده است.

وی تاکید کرد: سفیر عشق، تلاش دارد برای نخستین بار در یک روایت تعاملی مخاطبین گسترده بازی‌های رایانه‌ای را با فضای تاریخ اسلام از یک منظر جذاب و تأثیر گذار آشنا سازد. جوان‌های متخصص بازی‌سازی کشور در بزرگترین پروژه بازی کامپیوتری ایرانی-اسلامی، فرآیند تولید این بازی را به پایان رساندند تا مخاطبان این اثر ماندگار با هیجان تمام نشدنی آن همراه شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084190

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =