ترور دانشمندان نشانه آشکار عصبانیت دشمنان از پیشرفت‌های علمی است

رئیس کمیته علمی و پژوهشی ستاد هماهنگی و ترویج مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی ترور شهدای هسته‌ای را نشانه آشکاری از عصبانیت دشمنان از پیشرفت‌های علمی کشور قلمداد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا منظری توکلی در نشست اعضای کمیته علمی و پژوهشی ستاد هماهنگی و ترویج مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی که در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد، اظهار کرد: روز وحدت حوزه و دانشگاه باید به‌عنوان مسیر و راهی برای تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی قرار گیرد و زمینه‌ساز پیشرفت علمی و پژوهشی کشور شود.

رئیس کمیته علمی و پژوهشی ستاد هماهنگی و ترویج مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی ابراز کرد: از همه مدافعان‌ سلامت که به‌عنوان عضوی از خانواده دانشگاهی کشور در میدان جهاد و خدمت به مردم در حال تلاش هستند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با اعلام این موضوع که تلاش‌های مجاهدانه مدافعان سلامت بسیار حائز اهمیت است، گفت: از زمانی که مقام‌ معظم‌ رهبری عنوان مجاهدان و مدافعان راه سلامت را به مجموعه نظام سلامت کشور اعطا فرمودند از دیدگاه مردم و جامعه جایگاه این قشر به مراتب بالاتر و مقدس‌تر شده است.

این استاد دانشگاه افزود: امام علی(ع) نیز باب جهاد را بابی از درهای بهشت می‌نامد و بازشدن آن را صرفاً به‌ روی افراد مخلص و مؤمن می‌داند.

منظری توکلی بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را راهگشا دانست و ابراز کرد: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به جامعه اسلامی بسیار مهم هستند که امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده یکی از مهم‌ترین بخش‌های این بیانیه است.

حضور دشمنان برای نابودی امید مردم

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان مطرح کرد: استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نابودی امید مردم انقلابی به میدان آمده‌اند و بر همه مردم واجب است در حوزه جنگ‌نرم دشمنان به میدان آمده و در فضای مجازی حضور مؤثری داشته باشند.

دبیر کمیته علمی و پژوهشی ستاد هماهنگی و ترویج مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی دانایی را نشانه بارز توانایی می‌دانند و جوانان و دانشگاهیان را به‌حضور در جهاد پژوهشی و علمی دعوت می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: شهادت شهدای هسته‌ای به‌ویژه شهید محسن فخری‌زاده نشانه آشکاری از عصبانیت دشمنان از پیشرفت‌های علمی کشور است.

منظری توکلی با تأکید بر این موضوع که جنایتکاران شیطان‌صفت نتوانستند با ترور شهید سلیمانی راه سردار دل‌ها را متوقف کنند، گفت: بی‌شک پیروان، علاقه‌مندان و دانشجویان شهدای گرانقدر هسته‌ای نیز راه جهاد علمی را ادامه می‌دهند و خیال باطل دشمنان را در نطفه از میان می‌برند.

وی ابراز کرد: تمام آزادی‌خواهان جهان و با هر دین و آئینی خود را پیروان و مریدان شهید سلیمانی می‌دانند و دشمنان به خوبی دریافته‌اند که نمی‌توانند وعده انتقام سخت را در ذهن مومنین پاک کنند.

حضور حماسی جوانان در صحنه‌های مختلف جلوه‌ای از انتقام سخت است

رئیس کمیته علمی و پژوهشی ستاد هماهنگی و ترویج مکتب شهید حاج‌قاسم سلیمانی ادامه داد:‌ یکی از مظاهر تحقق وعده انتقام‌سخت حضور حماسی و جهادی جوانان و دانشگاهیان در صحنه‌های مختلف است و همان‌طور که مدافعان سلامت در بحران ویروس کرونا به‌خوبی ایفای نقش کردند هرکسی که وظیفه‌ای دارد باید به بهترین نحو به مردم خدمت کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان مطرح کرد: کمیته سلامت و معنویت دانشگاه علوم پزشکی کرمان می‌تواند در حوزه شناخت سیره معرفتی و معنوی شهید حاج‌قاسم سلیمانی فعالیت‌های پژوهشی خوبی را در راستای اهداف ستاد هماهنگی  ترویج مکتب این شهید بزرگوار ایفا کند.

منظری‌توکلی گفت: طرح شهید سلیمانی که در حوزه بهداشت و مبارزه با کرونا انجام شده است می‌تواند مورد پژوهشی خوبی برای بررسی تأثیرگذاری در جامعه و میان مردم قلمداد شود.

الگوسازی از شهید سلیمانی

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز استادان می‌توانند به الگوسازی شخصیت مؤثری مانند شهید سلیمانی برای تربیت نسل جوان و شخصیت‌سازی مدیران آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک قابل توجهی کنند.

انتهای‌ پیام/

کد خبر: 1084198

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =