نام‌گذاری لیگ کشتی به اسم حاج قاسم سلیمانی یک یادآوری است

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مقام معظم رهبری گفته اند که زنده نگه داشتن یاد شهدا دست کمی از شهادت ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امیرعباس لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد برگزاری لیگ کشتی در شرایط شیوع کرونا گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا مسابقات لیگ کشتی کشورمان به مدت ۱۰ ماه تعطیل بود. آغاز این مسابقات باعث افزایش روحیه‌ی ورزشکاران شده است و خداراشکر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تعیین شده، مسابقات با حفظ سلامت کشتی گیران در حال برگزاری هستند. تمام ورزشکاران تست کرونا داده اند و بعد از منفی شدن جواب تست‌ها، اجازه ورود به مسابقات به آن‌ها داده شده و مسابقات هم از سطح خوبی برخوردار است.

او در مورد تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی، تیمی جوان و آینده دار است و تا الان نتایج خوبی کسب کرده است. این موضوع که به جوانانمان اعتماد کرده ایم و به آن‌ها فرصت داده ایم تا خودشان را نشان دهند، برای ما بسیار راضی کننده است. دانشگاه آزاد در ۲ رشته فرنگی و آزاد برای مسابقات لیگ کشتی، تیم دارد و در حال حاضر در حال برگزاری مسابقات در مرحله نیمه نهایی هستیم.

لشگری در مورد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مسابقات لیگ کشتی گفت: ماهیت مسابقات کشتی در درگیری فیزیکی بین ورزشکاران است. اما تمام افرادی که در این سالن حضور دارند، پیش از ورود تست کرونا داده اند و در هنگام ورود تب سنجی از تمام نفرات صورت می‌گیرد تا خدای نکرده افرادی که به کرونا مبتلا هستند، داخل سالن حضور پیدا نکنند. سختگیری زیادی در این مورد وجود دارد و افراد محدودی در سالن مسابقات حضور دارند. تماشاگر در سالن حضور ندارد و به غیر از کادر فنی و عوامل اجرایی باشگاه‌ها، شخص دیگری اجازه حضور ندارد تا ما بتوانیم این مسابقات را در سلامت کامل برگزار کنیم.

او در مورد نام گذاری لیگ کشتی به اسم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ما امنیت و آسایشمان و همین فرصتی که برای برگزاری مسابقات کشتی داریم را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم. آن‌ها با فدا کردن جان خود و ایجاد امنیت موجود، باعث شده‌اند ما بتوانیم در این آرامش مسابقات خود را برگزار کنیم. وظیفه ما این است که دنبال روی راه این افراد باشیم.

لشگری ادامه داد: تیم کشتی فرنگی را که یک تیم اخلاقی و فنی بود، به نام شهید مدافع حرم هادی باغبانی نام گذاری کرده‌ایم. او از شهدای مدافع حرم و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بود. در حضور خانواده این شهید محترم، مراسم بزرگ داشتی برگزار کردیم و از همسر و فرزند این شهید اجازه خواستیم تا نام تیم فرنگی را به اسم این شهید مزین کنیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. از تمام مسئولان درخواست می کنم یاد و نام این شهیدان را زنده نگه دارند. نام گذاری لیگ کشتی به اسم حاج قاسم سلیمانی یک یادآوری است. مقام معظم رهبری گفته اند که زنده نگه داشتن یاد این شهدا، دست کمی از شهادت ندارد.

انتهای پیام/

منبع:باشگاه خبرنگاران

کد خبر: 1084217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =