احتمال جعلی بودن مدرک تحصیلی یکی از مسئولین هیات جودوی خراسان رضوی

داور بین المللی جودو از احتمال جعلی بودن مدرک یکی از مسئولین هیات جودوی استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایمان میری؛ چند روز پیش حمید علیزاده موضوع احتمال جعلی بودن مدرک تحصیلی یکی از مسئولین هیات جودوی استان خراسان رضوی را در گفت وگو با یکی از رسانه های این استان (پایگاه هبری عصر توس) مطرح کرد و خواستار پیگیری هر چه سریعتر بررسی این موضوع از سوی مسئولین مربوطه شد.

علیزاده که از داوران بین المللی جودو و یکی از پیشکسوتان به نام جودو استان خراسان رضوی است بیش از 18 ماه پیش به عنوان نامزد در انتخابات هیات جودو این استان حاضر شد اما در نهایت این احمد امیرفخریان بود که رای مجمع را از آن خود کرد تا برای 4 سال ریاست این هیات را در دست بگیرد.

صحت و درستی مطلبی که علیزاده مطرح کرده قطعا می بایست از سوی مراجع مربوطه مورد تایید قرار گیرد و به طور حتم در صورت غلط بودن موضوع ، او باید در مراجع قانونی جوابگوی ادعای خود باشد اما در مقابل در صورت تایید این مطلب سوالات زیادی در مورد چگونگی بررسی مدارک از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و دیگر سازمان های مربوطه در ذهن شکل می گیرد.

آیا واقعا فردی می تواند با مدرکی جعلی صاحب پست شود؟! آیا نظارت کافی بر روند استعلام افراد وجود ندارد که شاهد چنین اتفاقی در چنین این سطحی نباشیم؟! و در پایان اینکه آیا فدراسیون نیز در روند برگزاری انتخابات هیات ها نقش آفرینی می کند یا خیر؟!

حال باید دید اداره کل جوانان و دفتر حراست این سازمان چه جوابی در این مورد دارند و در ادامه نیز فدراسیون جودو با این مسئله چگونه برخورد می کند و چه تصمیمی در این مورد اتخاذ خواهد شد.

در مجمع انتخابی هیات جودوی خراسان رضوی، علی‌اصغر آهنی ، احمد امیرفخریان ، حسن رامیار ، مهدی روحی ، رسول زارع ، علی زمانی ، محمدزند روحانی ، حسن خالقی ، حمیدعلیزاده ، حسین قدوسی و محمد گروهی نامزد تصدی پست ریاست بودند و این مجمع با حضور آرش میراسماعیلی به عنوان ریاست مجمع و فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به عنوان نائب رئیس 13 تیر ماه سال گذشته برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =