امید به قفس توری آبی ها برگشت!

نمایش رشید مظاهری درون دروازه استقلال در بازی این تیم مقابل شهرخودرو، اطمینان خاطر سرمربی و هواداران این تیم را برای ادامه فصل به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،تینا نجفی؛ در سال های اخیر درخشش با قفس توری آبی ها بیگانه شده بود. حتی در دیدارهایی که به نفع آبی ها به پایان می رسید، ضعف درون دروازه مشهود بود.

اگرچه سید حسین حسینی در مقطعی درخشید و حتی رکورد بسته نگهداشتن دروازه را هم از آنِ خود کرد. اما استقلال به چیزی بیشتر از یک درخشش مقطعی نیاز داشت. پس برای رفعِ پاشنه آشیل، خرید یک دروازه بان شش دانگ در صدر لیست خرید آبی ها از بازار نقل و انتقالات قرار گرفت.

با سرو صداهای فراوان، رشید از تبریز به تهران آمد. بازی نخست را پنجره بسته از او گرفت و در مسابقه دوم با تصمیمات کادر فنی روی نیمکت نشست. تا کار برایش رسما از مقابل رقیب تبریزی آغاز شود.
در دو مسابقه برابر ماشین سازی و پیکان کلین شیت کرد و در گام بعدی، آوردگاهِ مشهد را انتخاب کرد. او در این مسابقه علاوه بر اینکه کلین شیت سوم را به نام خود ثبت کرد، برای اثبات کیفیت فنی اش به بهترین شکل ممکن عمل کرد و بالاخره خیال مشوش چندساله آبی ها را راحت کرد.

سه سیو تماشایی از او پیروزی مردانِ فکری را حفظ کرد و چندین خروج از دروازه عالی، نشان داد که دیگر استقلال روی کرنرها و ضربات ایستگاهی، به اندازه سابق آسیب پذیر نیست. اما تنها نکته تاریک بازی روز یکشنبه او، شروع مجددهای ضعیفش بود که البته با توجه به اینکه مظاهری در فصول گذشته، از لحاظ دقت پاس و شروع مجدد، همواره یکی از بهترین نمرات را کسب کرده بود، دور از انتظار نیست که این موضوع هم به زودی از جانب او رفع و رجوع شود.

حالا تنها نگرانی، حکمی است که از سوی کمیته انضباطی آمده و می تواند دوباره آرامش را از قفس توری آبی ها بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =