برگزاری نشست «تبار ترور» برای استادان انقلاب اسلامی و وصایای امام خمینی(ره)

رئیس مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری نشست «بررسی ابعاد ترور دانشمند هسته‌ای» تحت عنوان «تبار ترور» خبر داد.

اکبر اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برگزاری نشست «بررسی ابعاد ترور دانشمند هسته‌ای» شهید محسن فخری‌زاده اظهار کرد: مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تبیین و روشنگری پیرامون ترور اخیر دانشمند هسته‌ای کشور، نشستی تحت عنوان «تبار ترور»  پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: در این نشست یک بررسی تبارشناختی از ترورهایی که در سالیان اخیر در کشور صورت گرفته، انجام می‌شود. استاد محمدصادق کوشکی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران به عنوان سخنران این نشست حضور خواهد داشت، کوشکی پیش از این نیز در کتابی با عنوان تبار ترور مقاصد و ریشه‌های ترور در جمهوری اسلامی را با اسناد تبیین کرده است.

رئیس مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: استادان گروه معارف و اندیشه‌ها و وصایای امام خمینی(ره) مخاطبان اصلی این نشست هستند. باتوجه به اینکه در جلسات پیشین که با محوریت مقاومت سیاست خارجی ایران برگزار شد، استادان و مخاطبان محترم سوالات و موضوعات بسیاری را در مورد ترور شهید فخری‌زاده مطرح کردند، این جلسه برای پاسخ به سوالات و مسائل محوری ترور اختصاص داده شده است.

اشرفی درباره نحوه برگزاری این نشست نیز خاطرنشان کرد: این نشست عصر امروز(چهارشنبه) از ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت مجازی در سامانه «دانان» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =