باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت نفت قرارداد طرح پژوهشی منعقد کردند

تفاهم نامه همکاری میان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت نفت منعقد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، با حضور بابک نگاهداری مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، باقر بیرالوند رئیس هیأت مدیره شرکت پتروپالایش و لاله ملک نیا مدیرکل دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه، قرارداد طرح پژوهشی برون دانشگاهی بین وزارت نفت به نمایندگی شرکت پتروپالایش و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسید.

نگاهداری در این جلسه به نقش باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در شناسایی و هدایت پژوهشگران جوان در دانشگاه و اهمیت شبکه‌سازی نخبگان اشاره کرد و گفت: توجه به پتانسیل نخبگان و جوانان پژوهشگر در راستای حل نیازهای کشور و رفع آنها به دست متخصصان نخبه جوان ایرانی و ارتباط آنها با صنعت بسیار مهم است.

وی افزود: در این راستا قراردادی با عنوان «پوشش های مقاوم رویه ای در برابر تغییرات شیمیایی (اسیدی و قلیایی) کاربرد جهت مخازن و سطوح فلزی» به ارزش 2 هزار میلیارد ریال، بین باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت نفت منعقد شد.

بیرالوند نیز در این جلسه بر نقش مهم پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی در تحقیقات مرتبط با حوزه نفت تأکید کرد.

ملک نیا همچنین در این جلسه گفت: گسترش کمی و کیفی ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه با هدف حل مسائل و افزایش سهم پژوهش در اقتدار و سرمایه ملی، همواره یکی از اولویت های اداره کل دانشگاه، صنعت و جامعه بوده و انعقاد این قرارداد پژوهشی نیز از جمله نتایج تلاش های صورت گرفته در این زمینه است.

گفتنی است، در راستای شبکه سازی تیم های پژوهشی متشکل از اساتید و دانشجویان پژوهشگر، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با همکاری دبیرخانه پایش، تشکیل و راهبری تیم های تخصصی مبتنی بر پایان نامه ها را برعهده دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =