تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

همزمان با روز پژوهش از ۴۲ پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به صورت مجازی و با حضور هیأت رئیسه دانشگاه تجلیل شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با تبریک هفته پژوهش گفت: در ۱۰ سال گذشته بیشتر نقش آفرینی ها در تولید علم بود، اما امروزه مسیر علمی کشور در حوزه علم و فناوری به خوبی در حال طی شدن است.

ابراهیم رحیمی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در حوزه پژوهش و فناوری، رشد چشمگیری داشته است و انتخاب فناور برتر استان از دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نشان دهنده ی این رشد و تعالی است.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری متولی جشنواره سبزکوه و جشنواره جهادگران علم و دانش با همکاری سپاه قمر بنی هاشم است که در اقتصاد استان چهارمحال و بختیاری  بسیار موثر بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد مطرح کرد: افزایش ۲۵ درصدی تولید علمی و افزایش ۱۰۰ درصدی هسته کار و شرکت های دانش بنیان در یک سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بیانگر تلاش بی وقفه استادان و دانشجویان این دانشگاه در زمینه پژوهشی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم با  تبریک هفته پژوهش به پژوهشگران گفت: تأکید بر مساله پژوهش در بخش اعظمی از آموزه های دینی قرآن کریم، سیره و سنت پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) دیده می شود که انسان را به برطرف کردن مجهولات در حوزه های مختلف دعوت می کند.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد افزود: عصر حاضر، عصر رقابت در عرصه پژوهش است و هر جامعه یا کشوری که پژوهش جز اولویت های آن باشد، بر دیگر جوامع سلطه دارد.

وی بیان کرد: در یک جامعه علمی_اسلامی با فضایل اخلاقی، پژوهش می تواند دو حالت داشته باشد. پژوهش مذموم که در خدمت ابرقدرت ها و مستکبرین است و برای از بین بردن  ریشه ها و فضایل انسانی کاربرد دارد و پژوهش ممدوح و ستایش شده که در خدمت توسعه و پیشرفت جامعه است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از لحاظ پژوهشی، ظرفیت های بسیار خوبی دارد. درخشش استادان و دانشجویان، در عرصه ی جهانی، کشوری و استانی در تولید علم و ایجاد شرکت های دانش بنیان، از ظرفیت های بزرگ و وسیع دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد هم ضمن تبریک هفته پژوهش به تمام تاثیرگذاران سخت کوش عرصه خطیر جهاد علمی، کشف، تفسیر و کاوش، گفت: امسال با وجود ویروس کرونا، آمار خلق آثار علمی پژوهشی، نه تنها کاهش بلکه رشد چشمگیری داشته است و دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد توانسته است در سال جهش تولید، جهش پژوهشی قابل تحسینی داشته باشد.

بهاره بنی طالبی در ادامه افزود: پروفسور ابراهیم رحیمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، پروفسور عبداله قاسمی پیربلوطی از گروه کشاورزی واحد شهرکرد، پروفسور حسن ممتاز از گروه زیست شناسی و دکتر حامد سقایی از گروه برق واحد شهرکرد جز ۲ درصد دانشمندان برتر جهان هستند.

وی بیان کرد: طیبه شریفی در حوزه علوم انسانی، مهرداد عطایی، فناور برتر، عباس دوستی برگزیده حوزه تولید محصولات مرتبط با ویروس کرونا، مهدی جهانگیری در حوزه فنی مهندسی و مریم پیمانی در حوزه علوم پایه از پژوهشگران برتر استانی در بین کلیه دانشگاه های دولتی، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و غیر انتفاعی هستند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد مطرح کرد: از دانشکده علوم انسانی، فریبا رحیمی در گروه زبان انگلیسی، از دانشکده فنی و مهندسی، احمد حقانی در گروه مکانیک، از دانشکده علوم پایه، فرهاد خاکسار حقانی در گروه ریاضی، از دانشکده دامپزشکی، مجید غلامی در گروه دامپزشکی، از پردیس اردل مریم چرامی در گروه روانشناسی، از دانشکده کشاورزی مهراب یادگاری در گروه گیاهان دارویی، از دانشکده پزشکی زهره کریمیان در گروه بهداشت و مهرداد عطایی فناور برتر از پژوهشگران برتر واحد دانشکده ها هستند.

دکتر بنی طالبی عنوان کرد: تجلیل از پژوهشگران برتر دانشجویی حمیدرضا مظفری، سیده فاطمه احمدی از گروه صنایع غذایی و فهمیمه اردشیری، از دانشجویان برتر باشگاه امیر حسین رحمتی از گروه معماری، آرمین قربانی از گروه زیست شناسی و سیده فاظمه احمدی از گروه صنایع غذایی و تجلیل از دانشجویان برگزیده مسابقه ملی دام تاپ ابوالفضل سلیمانی و حسین عبداله زاده از دیگر برنامه های این همایش مجازی بود.

همچنین انجمن علمی حقوق به دبیری حامد احمدی و انجمن علمی روانشناسی به دبیری زهرا ضیائی و انجمن علمی دامیپزشکی به دبیری ابوالفضل سلیمانی تجلیل شد.

وی خاطرنشان کرد: مریم خدیبی از گروه پرستاری واحد شهرکرد در تعداد کتاب و علی شریف زاده از گروه دامپزشکی در فروش کتاب، محسن اژدر از گروه حسابداری در بالاترین مبلغ طرح و از مدیران مئول مجلات، محمد حکیم آذر، فصل نامه پژوهش های نقد ادبی و سبک شناسی، مهدی رئیسی فصل نامه میکروب شناسی مواد غذایی و مریم جعفری فصل نامه داروهای گیاهی به عنوان برترین ها تجلیل شدند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تصریح کرد: مهسا منوچهری شهرضا شرکت بیان نگار معنا اندیش(ساخت اپلیکیشن علوم انسانی)، حسین همتی اردلی اپلیکیشن خدمات مشاوره متا، حیدرعلی رئیسی معاون دانشگاه و رئیس آموزشکده سما واحد شهرکرد تجهیز کار، ساخت نمونه و کیت آزمایشگاهی بنیان اندیشه ایرانیان توسط ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و سنیتایزر تولید ماده ضد عفونی کننده دست توسط مریم نجات عضو هیأت علمی واحد شهرکرد به عنوان ۵ هسته فناور برتر دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1084302

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =