تسهیل در اعطای وام‌های قرض‌الحسنه و کم‌بهره به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بر حمایت از کارکنان واحدهای دانشگاهی از طریق تسهیل در اعطای وام‌های قرض‌الحسنه و کم‌بهره تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، گفت: هدف از سفرها و بازدیدهای استانی، بررسی مسائل و مشکلات واحدهای دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه واگذاری اختیارات به استان‌ها در جهت چابک سازی در تصمیم‌گیری و روان‌سازی امور از جمله سیاست‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه است، تصریح کرد: هر موضوعی در حوزه‌های مختلف تصمیم‌گیری از جمله کمیسیون معاملات، با در نظر گرفتن آئین‌نامه‌ها در صورتی ‌که امکان واگذاری اختیارات وجود داشته باشد، پس از ارائه پیشنهاد، مجوزهای لازم صادر خواهد شد.

وی مدیریت مناسب سرمایه‌های مادی، تبدیل به احسن املاک و مستغلات، تسهیل در صدور مجوز فعالیت‌های درآمدزا و ارتقای بهره‌وری دارایی‌های دانشگاه را از جمله سیاست‌های مهم دانست و بر اهتمام رؤسا و مدیران استانی به استفاده از این ظرفیت‌ها تأکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، حمایت از فعالیت‌های اقتصادی خرد در سطح دانشگاه را مورد تأکید قرار داد و با ذکر نمونه‌های موفقی از سراسر کشور، تاکید کرد: فعالیت‌های خرد، علاوه بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای، انگیزه و پویایی منابع انسانی را در پی داشته و باعث رونق فعالیت‌های علمی و پژوهشی نیز خواهد شد.

فداکار خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با اتخاذ تدابیر لازم و مدیریت صحیح منابع، نسبت به اصلاح ساختار حقوق و دستمزد در آینده‌ای نزدیک اقدام کنیم.

تسهیل در اعطای وام‌های قرض‌الحسنه و کم‌بهره به کارکنان دانشگاه

وی با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی و تورم موجود، بر حمایت از کارکنان واحدهای دانشگاهی از طریق تسهیل در اعطای وام‌های قرض‌الحسنه و کم‌بهره تأکید کرد و افزود: رؤسای واحدها و معاونان تلاش کنند تا با بهره‌گیری از اقدامات حمایتی در جهت رفع دغدغه‌ها و توجه به نیازهای کارکنان رضایتمندی را ارتقاء دهند.

پرداخت مطالبات بازنشستگان در فرآیند قانونی، انتخاب شرکت بیمه با خدمات بسیار مناسب در بحث بیمه تکمیلی، پیگیری روند تقویت سامانه آموزشیار، روان‌سازی پشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگی، تمدید فرصت بازخریدی کارکنان، تنظیم و اجرای چارت سازمانی براساس نظرات استان‌ها در آینده‌ای نزدیک، اولویت‌دهی به فعالیت‌های پژوهشی در سیاست‌گذاری‌های دانشگاه و ... از جمله محورهای سخنان دکتر فداکار در این جلسه بود.

همچنین ارائه گزارشی از فعالیت‌های استانی توسط دکتر عبدالله خالصی دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، سخنرانی حجت‌الاسلام رضا کهساری رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان و بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات اعضا شورا از دیگر برنامه‌های این جلسه بود.

بازدید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های واحد سمنان در مرکز مراقبت‌های ویژه و پرستاری در منزل، مرکز تحقیقات بتن، مجموعه ورزشی و پروژه‌های نیمه‌تمام از دیگر برنامه‌های سفر دکتر فداکار معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی به واحد سمنان بود.

فداکار در ادامه سفر خود به استان سمنان از ظرفیت‌ها و پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای دامغان، شاهرود و گرمسار نیز بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =