پیروانی: همه کار می‌کنیم تا قهرمان آسیا شویم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در روز فینال مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی اگر خوش‌شانس باشیم مطمئن باشید جام قهرمانی در دستان ما خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین سرخپوشان اظهار داشت: قطر نسبت به گذشته که من به‌عنوان بازیکن در تیم السد حضور داشتم، خیلی فرق کرده است. در آن زمان شرایط خوب بود، ولی الان بهتر شده است. هم‌اکنون به‌عنوان مدیر تیم در قطر هستم و کارهایی که انجام می‌دهم نسبت به آن زمان تفاوت دارد. در قطر خاطرات خوبی برای من زنده شد و با قهرمانی پرسپولیس هم یک روز و تاریخ دیگر را رقم می‌زنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما خیلی سال‌ها چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی شانس قهرمانی داشتیم. در سال ۱۹۹۶ با تیم ملی باید قهرمان می‌شدیم و با یک پنالتی سوم شدیم. سه بار هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته‌ام که دو بار به مقام سوم رسیدیم و یک مقام چهارمی هم کسب کردیم. باید تلاش کنیم، تدارک خوب هم ببینیم و خوش‌شانس هم باشیم تا قهرمان شویم.

وی تصریح کرد: اگر روز بازی با تیم اولسان کره جنوبی هم یک مقدار شانس داشته باشیم، مطمئن باشید جام در دستان ما خواهد بود. ما تمام تلاش‌مان را کردیم که الان اینجا حضور داریم و در این چند روز هم تلاش بیشتری می‌کنیم و با تمرکز بالا نتیجه خوب می‌گیریم. من تمام افتخارات را کسب کردم. به همراه تیم ملی در جام جهانی ۹۸ فرانسه حضور داشتم، با پرسپولیس هم چندین بار قهرمان شده‌ام و فقط قهرمانی آسیا را ندارم. قطعاً ما همه کار انجام می‌دهیم تا به همراه پرسپولیس قهرمان آسیا شویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =