موفقیت سازمان پسماند در کسب رتبه برتر دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری

مشاور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری از انتخاب طرح «کاپ» به عنوان برترین طرح نوآورانه در دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، مسعود عابدی مشاور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری درباره دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری گفت: عصر امروز در اختتامیه دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری برگزار شد و هیأت داوران به اتفاق طرح «کاپ» را حائز کسب رتبه برتر در بخش ایده های نوآورانه معرفی کردند.

به گفته مشاور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران؛ طرح کاپ در حال حاضر در ۴ منطقه پایتخت اجرا می شود و در سال آینده مناطق بیشتری به این طرح خواهند پیوست.

عابدی همچنین با بیان اینکه اجرای پروژه کاپ به عنوان الگوی نوین کاهش پسماند از سال گذشته و در ۶ محور آغاز شده است، گفت: براین اساس، سازمان مدیریت پسماند تلاش می کند تا با اجرای طرح تغییراتی را در زمینه فرم ذخیره سازی و مخازن، بهبود وضعیت جمع آوری و نگهداشت پسماند، تحول در انتقال پسماند، توسعه برنامه های هوشمندسازی و زیرساخت های فرهنگی، ساماندهی پسماندهای حجیم و بهینه سازی و مدیریت پسماند در مقصد و استفاده حداکثری از پسماند برای تولید کمپوست و انرژی به ثمر برساند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =