سولشر: این قرعه باید در لیگ قهرمانان باشد/ دیپای: فعلا به بارسا فکر نمی‌کنم/ نمایش ضعیف سیتی زن ها ادامه دارد

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می‌کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

رئال، رو دور پیروزی

شاگردان زین الدین زیدان که در دیدارهای اخیر پیروزی های خوبی مقابل مونشن گلادباخ و اتلتیکو مادرید به دست آورده بودند، با یک بازی برتر و با گل تونی کروس و دو گل کریم بنزما توانستند با سه گل اتلتیکو بیلبائو را شکست دهند.
رئالی ها با این سه امتیاز به رده سوم جدول لالیگا رسیدند.

نمایش ضعیف سیتی زن ها ادامه دارد

شاگردان پپ گواردیولا که در دیدار قبلی مقابل رقیب همشهری به تساوی بدون گل رسیده بودند، در دیدار امشب برابر وست بروم هم به کسب یک امتیاز رضایت دادند تا همچنان در رتبه ششم جدول لیگ برتر باقی بمانند.

اولین برد دورتموند با سرمربی جدید

زردها که چند روز قبل در خانه با نتیجه 5-1 شکست خوردن؛ نتیجه ای که به اخراج لوسین فاوره منجر شد، در دیدار مقابل وردربرمن با هدایت ادین ترزیچ توانستند به پیروزی دو بر یک دست پیدا کنند.

مدافع کلیدی میلان در راه پاریس

تئو هرناندز سال 2017 در انتقالی پر سر و صدا و 24 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید به تیم همشهری یعنی رئال مادرید پیوست. اگرچه مدافع فرانسوی با کهکشانی‌ها به چهار جام مختلف ازجمله لیگ قهرمانان اروپا دست یافت اما هرگز نتوانست خود را به ترکیب اصلی این تیم تحمیل کند.
بعد از حضور نه چندان خوب در رئال مادرید، تئو هرناندز یک دوره قرضی ناموفق را در رئال سوسیداد پشت سر گذاشت و نهایتاً در سال 2019 با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو به میلان پیوست.
از زمان پیوستن هرناندز به میلان او به یکی از مهره‌های اصلی استفانو پیولی تبدیل شده و نمایش‌های درخشانی را در ترکیب این تیم را داده است تا جایی که این مدافع چپ تا به اینجا آمار 10 گل و 9 پاس گل را برای روسونری به ثبت رسانده است.
همین عملکرد فوق‌العاده تئو هرناندز باعث شده بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان جذب این مدافع فرانسوی باشند و حالا در همین ارتباط کوریره دلا سرا گزارش داده باشگاه پاری سن ژرمن با ارائه پیشنهاد حقوق 4.5 میلیون یورویی به جذب او نزدیک شده است؛ این در حالی است که تئو هرناندز پیش از این از حضور در میلان ابراز رضایت کرده بود و باید دید که آیا تن به این انتقال خواهد داد یا خیر.

دومین شکست پیاپی لمپارد

چلسی بعد از شکست در مسابقه ابتدای هفته مقابل اورتون، دیشب مهمان ولورهمپتون بود که نهایتاً با نتیجه 2-1 شکست خورد تا دومین باخت پیاپی خود را تجربه کرده باشد.
با این نتیجه شاگردان لمپارد در دره پنجم لیگ جزیره قرار گرفتند.

دیپای: فعلا به بارسا فکر نمی‌کنم

مدت هاست که ممفیس دیپای با انتقال به بارسلونا ارتباط دارد. این ستاره هلندی در حال حاضر سال آخر قرارداد خود با لیون را پشت سر می گذارد و گفته می‌شود که ممکن است باشگاه فرانسوی نهایتاً در ژانویه راضی به فروش او شود چرا که در غیر این صورت آنها دیپای را در تابستان به شکل رایگان از دست خواهند داد.
مهاجم هلندی حالا در جدیدترین اظهارنظر خود به صحبت درباره آینده اش پرداخته و می گوید: " صادقانه بگویم ما اینجا در لیون یک تیم عالی داریم. نمی‌دانم سال آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. من بازیکن و کاپیتان لیون هستم و اینجا حضور دارم تا پیروز شویم و برای تیم مهم باشم. این هدف اصلی من است."
ممفیس دیپای در ادامه گفت: " اگر من به آینده هم فکر کنم، ممکن است تمرکزم را از دست بدهم. من به شکل صد درصدی با لیون هستم. با این حال خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. این چیزی است که من همیشه گفته‌ام. من نمی‌توانم در مورد بارسلونا چیزی بگویم. اکنون اینجا هستم و ممکن است باشگاه های زیادی به من علاقه مند باشند."

سولشر: این قرعه باید در لیگ قهرمانان باشد

منچستر یونایتد در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیش شکست خورد تا حذف تلخی از این مسابقات داشته باشد و راهی لیگ اروپا شود.
روز گذشته قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ اروپا برگزار و مشخص شد که شاگردان اوله گنار سولسشر باید در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف تیم این روزها آماده رئال‌سوسیداد بروند؛ باشگاه اسپانیایی در فصل جاری نمایش های فوق العاده ای داشته و در حال حاضر صدر جدول لالیگا را به خود اختصاص داده است.
اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ به قرعه دشوار این تیم در لیگ اروپا واکنش نشان داده و در مصاحبه ای می گوید: " به نظر می رسد این یک قرعه در لیگ قهرمانان اروپا است. آن ها در حال حاضر بالاتر از تیم هایی مانند اتلتیکو مادرید، بارسلونا و رئال مادرید در صدر جدول لالیگا هستند.  من چند بار بازی شان را تماشا کرده ام و آنها یک تیم هیجان انگیز هستند و این یک امتحان برای ما خواهد بود.
آن ها با با توان زیاد کار می‌کنند و بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارند که عدنان یانوزای یکی از آنهاست. آنها همچنین تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان و آینده دار هستند."

انتهای پیام/

کد خبر: 1084400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =