ادامه ناکامی گریزمان در بارسا/ عصبانیت پیرلو از مهاجم خود/ آرنولد: تیمی که بهتر بود به پیروزی رسید

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می‌کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

ادامه ناکامی گریزمان در بارسا

دیشب وقتی بارسلونا در خانه اش نوکمپ به مصاف رئال سوسیداد رفت آنتونی گریزمان در حالی پا به میدان گذاشت تا در مقابل تیم سابقش قرار بگیرد که ظاهری متفاوت و مدل مویی عجیب داشت. اما تنها جنجالی که گریزمان در این بازی بوجود آورد ظاهر او نبود. گریزمان در این مسابقه توپ را در حالی از فاصله دو قدمی دروازه خالی حریف به گل تبدیل نکرد که از دست دادن چنین فرصتی واقعاً نیازمند نبوغ بود. توپی که جوردی آلبا به شکل کوتاه و سریع از سمت راست به دهانه دروازه سوسیداد ارسال کرد از همه مدافعین و دروازه بان سوسیداد عبور کرد و در سه قدمی دروازه در مقابل گریزمان قرار گرفت. گریزمان در این صحنه با دروازه ای خالی و فاصله ای اندک مواجه بود.
گریزمان که فاصله اش با توپ کمی زیاد بود روی زمین تکل رفت تا خودش را به توپ رسانده و با پای راست توپ را درون دروازه بغلتاند اما محاسبات او به شکل عجیبی غلط از آب درآمد و توپ با برخورد به قسمت داخل پای راست او برگشت و به راحتی در آغوش دروازه بان سوسیداد قرار گرفت که باورش نمی شد در این صحنه دروازه اش باز نشده باشد.
این فرصت‌سوزی گریزمان که می‌تواند کاندید بزرگترین فرصت‌سوزی فصل برای مهاجمین باشد با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

آرنولد: تیمی که بهتر بود به پیروزی رسید

ترنت الکساندر آرنولد دفاع راست لیورپول بعد از پیروزی 2-1 تیمش بر تاتنهام در بازی دیروز دو تیم به ادعاهای ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام واکنش نشان داد و گفت بر خلاف صحبتهای مورینیو تیمی که در جریان بازی بهتر بوده به پیروزی رسیده است.
با اینکه در جریان بازی تاتنهام تنها 24 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و در مقابل یازده شوت لیورپول تنها دو شوت به سمت دروازه حریف شلیک کرده بود اما مورینیو در پایان بازی اصرار داشت که تیمش شایسته پیروزی در این بازی بوده است. این صحبتهای مورینیو طبیعتاً خشم لیورپولی‌ها را به دنبال داشت.
مورینیو بعد از بازی در مصاحبه با آمازون جمله‌ای به زبان آورد که واکنش لیورپولی‌ها را به دنبال داشت. مورینیو گفت: " من به کلوپ گفتم که تیم بهتر امروز باخت. کلوپ موافق نبود ولی این نظر او است".
الکساندر آرنولد بلافاصله بعد از صحبتهای او برای نشان دادن واکنش از توییتر استفاده کرد و با انتشار یک جمله به او واکنش نشان داد. او در کنار انتشار عکسی از جشن بازیکنان لیورپول بعد از زدن گل پیروزی نوشت: " بهترین تیم برنده شد".

یورگن کلوپ: گل تاتنهام آفساید بود

بعد از پیروزی 2-1 لیورپول و تاتنهام سرمربیان دو تیم طعنه های زیادی به هم وارد کردند. اما به جز کنایه های دو طرفه ژوزه مورینیو و یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در اظهارنظری دیگر به تنها گل تاتنهام در این بازی که توسط سون هیونگ مین به ثمر رسید هم معترض بوده و معتقد بود با وجود بررسی VAR این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.
در جریان بازی با چشم غیرمسلح به نظر می‌رسید که سون در موقعیت آفساید دروازه لیورپول را باز می‌کند. در تصاویر تلویزیونی اینطور به نظر می‌رسید که او قبل از دریافت توپ و حرکت به سمت دروازه لیورپول برای عبور دادن توپ از آلیسون در موقعیت آفساید قرار دارد. ولی بعد از بررسی صحنه توسط VAR داور بازی حکم به درست بودن این گل داد.
یورگن کلوپ اما با نظر تیم داوری و VAR درباره این گل موافق نبود و در پایان بازی گفت: " گل سون به نظر من آفساید بود. آنها صحنه را 20 بار تماشا کردند ولی من وقتی صحنه را دیدم به نظرم کاملاً مشخص بود که در موقعیت آفساید قرار دارد. البته روی این گل کسی را نباید مقصر دانست. بهترین راه برای دفاع کردن مقابل تاتنهام این است که توپ را دائم در اختیار خودتان نگه دارید".

فلیک: قول سه امتیاز این بازی را به مادرم داده بودم

بایرن مونیخ دیشب در خانه اش آلیانز آرنا به مصاف ولفسبورگ رفت تا در دوازدهمین بازی فصل خود با درخشش رابرت لواندوفسکی و دبل او ولفسبورگ را 2-1 شکست داده و به فاصله یک امتیازی لورکوزن صدرنشین برسد.
هانسی فلیک سرمربی بایرن در پایان بازی از درخشش لواندوفسکی مهاجم تیمش که در این بازی دبل کرده بود تمجید کرد و گفت لواندوفسکی واقعاً شایسته انتخاب شدن برای دریافت جایزه The Best فیفا را دارد. او همچنین گفت قول کسب سه امتیاز این بازی را به مادرش داده بوده.
فلیک در صحبتهای خود گفت: " روحیه تیم باید درست باشد که امروز همینطور بود. برای همین بود که ما شایسته این پیروزی بودیم. ما مقابل تیمی بازی کردیم که کیفیت خیلی خوبی دارد. برای کسی که هوادار هیچکدام از دو تیم نبود این بازی یک بازی جاندار و قشنگ بود. ما بعد از اینکه ابتدا عقب افتادیم خیلی خوب جنگیدیم و گل تساوی قبل از پایان نیمه اول سیگنال خوبی بود. چون همه می‌توانستند ببینند که ما واقعاً می‌خواهیم ولفسبورگ را شکست بدهیم. امروز روز تولد مادر من است و به او قول داده بودم که امروز سه امتیاز را خواهیم گرفت. به همین خاطر خیلی راضی و خوشحالم. می‌خواهیم در لورکوزن هم با کسب یک سه امتیاز دیگر سال 2020 را در اوج موفقیت به پایان برسانیم".

پیولی: بیش از اندازه گل میخوریم

آث میلان صدرنشین لیگ سری آ دیشب به خانه جنوا رفت و در مقابل این تیم به تساوی 2-2 رضایت داد. با این حال میلان همچنان با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم دوم جدول، اینتر، صدرنشین لیگ ایتالیا باقی ماند.
استفانو پیولی سرمربی میلان در پایان بازی از مصاف تیمش با جنوا به عنوان مسابقه ای پیچیده یاد کرد ولی گفت از تیمش انتقاد دارد چرا که میلان نباید در چنین بازی ای دو گل از حریف دریافت کند.
آموزش زبان انگلیسی آنلاین | جهاد دانشگاهی استان البرز
سرمربی میلان در پایان بازی گفت: " ما در یک بازی پیچیده و در زمین چمنی که کار را سخت می‌کرد به نتیجه تساوی رسیدیم. ما بدون اینکه حریف فرصت گلزنی زیادی روی دروازه ما ایجاد کند اجازه دادیم که دو بار دروازه مان باز شود. ما رویهم رفته بیشتر از آنچه باید گل می خوریم. این بازی سخت بود و کیفیت چمن اجازه نمی داد دقت تکنیکی داشته باشیم. با اینحال ما تا لحظه آخر برای پیروزی تلاش کردیم ولی متاسفانه موفق نشدیم".
پیولی در ادامه درباره مصدومین تیمش به خصوص زلاتان گفت: " وقتی پنج شش نفر از بازیکنان غایب هستند شخصیت تیم دچار تغییر می‌شود. ما تا قبل از این خیلی مصدوم نداشتیم ولی الان مصدومین ما زیاد شده اند. با اینحال کسانی که امروز در زمین حضور داشتند خوب بازی کردند".

کونته: این برد ۶ امتیازی بود

اینترمیلان دیشب در جوزپه مئاتزا به مصاف ناپولی رفت و در یک بازی دراماتیک و پربرخورد موفق شد در نهایت با تک گل روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی ناپولی را 1-0 شکست دهد و به یک امتیازی آث میلان صدرنشین برسد.
آنتونیو کونته سرمربی اینتر در پایان بازی به دشواری پیروزی مقابل شاگردان گتوزو اعتراف کرد و گفت تیمش در یک بازی به شدت تاکتیکی عالی کار کرده و سه امتیاز این بازی برای اینتر ارزشی دو برابر دارد.
کونته در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " من به بچه‌ها گفته بودم که پیروزی در چنین مسابقه‌هایی می‌تواند به ما خیلی کمک کند. ولی پیروزی مقابل ناپولی اصلاً ساده نبود. ناپولی تیم فوق العاده ای است. ما شاهد یک بازی تاکتیکی بودیم که در آن هر دو تیم برای یکدیگر احترام زیادی قائل بودند. البته بازی خیلی زیبایی نشد اما این سه امتیاز که در مقابل یک تیم جاه‌طلب مثل ناپولی بدست آمد برای ما خیلی مهم است. تیمی مثل ناپولی با آن جاه‌طلبی که همیشه خودش را شانس قهرمانی می داند باعث می شود این سه امتیاز برای ما عملاً ارزشی دو برابر داشته باشد".

عصبانیت پیرلو از مهاجم خود

یوونتوس در شرایطی برابر آتالانتا با نتیجه 1-1ذ متوقف شد که کریستیانو رونالدو یک پنالتی از دست داده و آلوارو موراتا نیز در تیمه اول در مقابل دروازه خالی توپ را با ضربه پشت پا به بیرون زد. آندره پیرلو در پایان بازی مدعی شد از دست مهاجم اسپانیایی به خاطر از دست دادن این موقعیت عصبانی است.
آندره پیرلو گفت: "ما در مقابل یک تیم قدرتمند با ریتمی خوب بازی کردیم و موفق شدیم نمایشی هم سطح با حریف ارائه دهیم. باید در اینگونه بازی ها پیروز شده و باید یک گام به سمت جلو برداریم. اما درعوض ما در بعضی موارد مرتکب اشتباه و خطا شده و نمی توانیم برنده شویم.
از دست رفتن پنالتی کریستیانو رونالدو؟ حیف شد، زیرا گل شدن این موقعیت به ما کمک می کرد که پیش بیفتیم، اما چنین مواردی ممکن است رخ دهد. باید در دیدار امشب پیروز می شدیم، اما آن طور که لازم بود بازی نکرده و مسابقه را جدی نگرفتیم. مرتکب اشتباهاتی شده و در مواقعی خیلی کند بودیم و توپ را به آهستگی به حرکت در آوردیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم، اما موفق نشدیم به خوبی از آنها استفاده کنیم."
یوونتوس در 9 بازی گذشته فقط یک کلین شیت داشته است. پیرلو در این رابطه گفت:  "روز یکشنبه روی تنها ضربه ای که به سمت دروازه مان زده شد گل خوردیم. ما موقعیت های زیادی برای کسب برتری داشتیم و در حال پیشرفت هستیم.
موقعیت آلوارو موراتا در نیمه اول؟ چنین اتفاقاتی من را عصبانی می کند و انگار نمی توانیم کاری در این خصوص انجام دهیم."

انتهای پیام/

کد خبر: 1084459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =