دانشگاه آزاد اسلامی مسیر توسعه را در مناطق کمتر توسعه یافته هموار کند

فرماندار شهرستان بستک، با اشاره به نیازهای این شهرستان در حوزه توسعه علمی و پژوهشی خواستار همکاری بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه علمی و آموزشی شهرستان بستک شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرماندار شهرستان  بستک، با اشاره به نیازهای این شهرستان در حوزه توسعه علمی و پژوهشی خواستار همکاری بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه علمی و آموزشی شهرستان بستک شد.

سید شمس الدین حسینی قتالی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و هیات همراه، شهرستان بستک را دارای ظرفیت ها و توانمندی های زیادی دانست که نیاز است با کمک مراکز علمی و پژوهشی به فعلیت مبدل شوند.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را دارای خدمات قابل تقدیر خواند و اظهار امیدواری کرد همه باید تلاش و کمک کنیم تا این دانشگاه با کمک مسئولان، خیرین و دانشگاهیان رشد و توسعه چشمگیر در تربیت نسل جوان  در منطقه داشته باشد.

حسینی قتالی، توجه و تاکید بر رشته های مورد نیاز این شهرستان  را با توجه به ظرفیت های موجود این منطقه خواستار شد و گفت: نیاز سنجی و آمایش منطقه با توجه به امکانات موجود و توسعه شهرستان باید در افزودن رشته ها، به خصوص رشته های فنی و کارآفرین برای ایجاد اشتغال و رشد منطقه از ضروریات اجتناب ناپذیر است.

این مقام اجرایی، توجه به رشته های نحصیلات تکمیلی را نیز برای بالا بردن سطح علمی جوانان منطقه مهم خواند و افزود: با ارزیابی های صورت گرفته بسیاری از جوانان تحصیل کرده نیاز به تکمیل معلومات و اطلاعات علمی خود دارند که دانشگاه ها باید به عنوان مراکز علمی در برآوردن این نیازه ها، کمک شایان توجه ای به جامعه نمایند.

فرماندار شهرستان بستک از آمادگی هر گونه همکاری برای توسعه علمی در این شهرستان استقبال کرد و تاکید کرد: ما به عنوان خدمتگزاران مردم در کنار کسانی که می خواهند خدمت به مردم را در سر لئحه کار خود بگذارند کمک و حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1084473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =