دانشگاه باید حرکت رو به رشد خود را با  نیازهای جامعه  منطبق سازد

امام جمعه شهرستان بستک، دانشگاه را بستری برای رشد جامعه قلمداد و تاکید کرد حرکت دانشگاه باید با نیازهای جامعه همخوانی داشته باشد تا از بار مشکلات جامعه بکاهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی در دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و هیئت همراه، با اشاره به پیشینه تاریخی این شهرستان خواستار توسعه دانشگاه مطابق با فرهنگ و نیاز منطقه شد  و افزود: مردم مومن این منطقه شایسته بهترین ها هستند و ما وظیفه داریم بر اساس وظیفه شرعی و انقلابی برای خدمتگرازی به این مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی توسعه مراکز دانشگاهی را برای به حرکت در آوردن چرخه تولید و ارائه راهکارهای علمی و پژوهشی  مهم خواند و تاکید کرد : دانشگاه باید با به حرکت در آوردن چرخه تولید و بر طرف کردن نیازها و مشکلات جامعه، گام های موثری در مسیر بردارد.

حجت الاسلام قائدی با ابراز رضایت از توسعه دانشگاه، ابراز امیدواری کرد این مرکز علمی بتواند با شناخت نیازهای منطقه رشد پیدا کند تا تاثیر گذاری آن به وضوح محسوس و ملموس باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با تبریک سالروز پیوند حوزه و دانشگاه، این دو نهاد علمی را مکمل هم دانست که در کنار هم می توانند رشد و توسعه جامعه را از نظرعلمی؛ پژوهشی و فرهنگی رقم بزنند.

احسان کامرانی با قدردانی از تلاش های بی شائبه ی امام جمعه بستک از حمایت ها و  همکاری های این نهاد با دانشگاه در زمینه های مذهبی، فرهنگی و علمی  با مراکز دانشگاهی شهرستان جناح و بستک  گفت: بدون شک حمایت های این نهاد در راهنمایی و هدایت جامعه دانشگاهی می تواند مهم و کارساز باشد.

وی گزارشی از روند رو به رشد این دانشگاه در شهرستان بستک ارائه کرد و خواستار همکاری معنوی ایشان با توسعه دانشگاه آزاد در منطقه شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1084475

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =