همکاری سپاه و دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در رشد و توسعه منطقه موثر باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، همکاری سپاه پاسدراران و دانشگاه آزاد اسلامی را در کاهش آسیا های اجتماعی موثر خواند و تاکید کرد: همکاری این دو نهاد مردمی می تواند رشد و توسعه منطقه را رقم بزند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احسان کامرانی و هیئت همراه در بازدید از شهرستان بستک و دیدار با فرمانده سپاه این شهرستان گفت: سپاه را افشره، جوانان مومن، معتقد و توانمند خواند که در طول فعالیت خود، ثابت کرده است که تمام تلاش خود را مصروف حفظ امنیت و آرامش مردم کرده است.

احسان کامرانی با قدردانی از این نیروهای مخلص و مردمی سپاه، افزود: سپاه به عنوان یک نهاد مردمی می تواند در کنار دانشگاه  برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی تلاش کند.

وی یادآوری کرد امروز دشمن تمام سرمایه های معنوی ما را نشانه گرفته است و سعی دارد با طرق مختلف با ایجاد جنگ نرم، آموره های انقلاب و دین مبین اسلام را کم رنگ کند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر حرکت علمی جوانان گفت: باید با الهام ار بیانات مقام معظم رهبری به فکر شکست تحریم ها از درون باشیم و رفع تحریم با تکیه بر نیروهای بیگانه راه حل مشکلات جامعه نیست.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی حرکت بر مبنای علمی با حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب را مهم دانست و تاکید کرد: آنچه دشمن را عصبانی می کند حرکت های و فعالیت های علمی جوانان و دانشمندان ماست که نمونه بارز آن شهید زنده یاد، پدر علم هسته ای کشور شهید فخری زاده بودند که مورد هجمه ناجوانمردانه دشمن قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی با قدردانی از نیروهای مردمی سپاه، خواهان همکاری بیشتر برای حل مشکلات و معضلات اجتماعی جامعه شد و ایجاد همفکری و تشریک مساعی با نیروهای دلسوز نظام را، راه مقاومت در مقابل تحریم دشمنان و شکست آنان دانست.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بستک، نیز با استقبال از همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بدون شک  همکاری سپاه و دانشگاه آزاد اسلامی، در رشد منطقه موثر و مهم است زیرا  دانشگاه به عنوان مبدا تحولات اجتماعی می تواند کمک های قابل توجی در پبشگیری از جرائم داشته باشد.

سرهنگ پاسدار محمد مهدی زارع خفری، آمادگی این نهاد را برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد و افزود: سیاست های سپاه در حوزه توسعه علمی و پژوهشی و مطالعات راهبردی منطبق بر تحقیق و پژوهش است که بدون شک دانشگاه آزاد به عنوان یک مرکز علمی می تواند در حوزه های علمی کمک رسان خوبی به هسته های علمی ما باشد.

وی تکمیل و تجهیز زیر بنا های موجود و فراهم سازی بستر های مورد نیاز توسعه را با همکاری ارگان ها و سازمان های ذیربط خواستار شد و افزود: سپاه یک نهاد مردمی است که برای خدمت به مردم روی کار آمده و همواره حافظ، پشتیبان و همراه مردم بوده و برای محافظت و حفظ آرامش و امنیت تلاش کرده است.

محمد مهدی زارع خفری تاکید کرد: جوانان دانشگاهی اولین نشانه و هدف دشمن محسوب می شوند که باید با مواظبت از این آینده سازان، آنها را از خطر تیر رس دشمن و نقش های شوم آنان دور نگه داشت.

وی در پایان افزود: سپاه برای همکاری هرپروژه علمی در خدمت دانشگاهست و آمادگی دارد در این حوزه همکاری لازم را با این نهاد علمی انجام دهد.

کد خبر: 1084477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =