حفظ صدرنشینی؛ ماموریت سخت شاگردان فکری در فولاد شهر

در یکی از دیدارهای مهم هفته هفتم لیگ برتر، شاگردان رضایی و فکری به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانجشویی(ایسکانیوز)، علیرضا بابک؛ در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، آبی های پایتخت میهمان حریف اصفهانی خود خواهند بود.

بازی های رو در رو

آبی ها در پنج بازی آخر خود مقابل ذوبی ها هرگز طعم شکست را تجربه نکرده اند و از این رو، با شرایط روحی بهتری در این بازی قرار خواهند گرفت.

تیمِ رحمان، غرق در بحران

ذوبی ها فصل را خوب شروع نکردند و با ۳ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گرفته اند و این دیدار خانگی برای رحمان رضایی حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت.

البته حمله ی ویروس کرونا به اردوگاه اصفهانی ها، بدشانسی های رضایی را تکمیل کرد.

نحوه استقرار تیمی

محمود فکری در بازی قبل، تیمش را با آرایش ۳-۳-۴ به میدان فرستاد و از پیاده سازی سیستم همیشگی اش دست کشید. باید دید آیا او در نبود داریوش شجاعیانِ مصدوم، باز هم این سیستم را اجرا خواهد کرد؟

با مصدومیت داریوش، احتمالِ اینکه فکری دوباره به سیستم ۲-۴-۴ رجوع کند، بالا خواهد بود.

ازدحام در کلینیک باشگاه!

در همین شروع فصل آبی ها با بحران مصدومیت رو به رو شده اند. داریوش شجاعیان، عارف غلامی، شیخ دیاباته، سیاوش یزدانی و محمد نادری مصدومان پر تعداد آبی ها در این بازی خواهند بود و فرشید اسماعیلی به دلایل انضباط آبی ها را همراهی نخواهد کرد.

اهمیت این بازی

این بازی برای هر دو مربی از اهمیت بالایی برخوردار است. رحمان رضایی برای نجات تیمش از قعر جدول به آب و آتش خواهد زد و در طرف مقابل محمود فکری برای حفظ صدرنشینی نباید اصفهان را با دستِ خالی ترک کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =