قهرمانی بازار بزرگ در لیگ برتر کشتی/ نیش با سعادت از حضور به نیمه نهایی بازماند/ مرحله دوم اردوی تیم ملی کاراته پایان یافت

با بسته خبری منهای فوتبال همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی منهای فوتبال بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار ورزشی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

قهرمانی بازار بزرگ در لیگ برتر کشتی

فینال لیگ برتر کشتی آزاد بین دو تیم بازار بزرگ ایران و استقلال برگزار شد. تیم بازار بزرگ توانست با نتیجه ۷ بر۳ برابر تیم استقلال به پیروزی برسد و قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد ایران شود.
این دیدار که حواشی زیادی داشت باعث شد مسابقه با ۴۰ دقیقه تاخیر شروع شود.
در آغاز مسئولین تیم استقلال حاضر برگزاری این دیدار نبودند اما با تهدید رییس فدراسیون کشتی به محرومیت دو ساله و حضور وزیر ورزش در سالن مسابقه برگزار شد.

نیش با سعادت از حضور به نیمه نهایی بازماند

در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی والیبال کاپ اروپا که به میزبانی فرانسه برگزار می‌شد تیم نیش صربستان که بردیا سعادت، جوانترین لژیونر تاریخ والیبال ایران در اختیار دارد برابر میزبانش مون پلیه با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا یاران سعادت وداع تلخی با این مسابقات داشته باشند.
نیش سال‌های بازی را با امتیازهای ۲۵-۲۲، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۱۴ به حریف قدرتمند خود واگذار کرد تا نماینده صربستان از صعود به مرحله نیمه نهایی باز بماند.
در این بازی بردیا سعادت درخشش همیشگی خود در ترکیب نیش را داشت و توانست با ۴۵ درصد موفقیت در حمله و کسب ۱۰ امتیاز نمایش قابل قبولی از خود به جا بگذارد اما این عملکرد لژیونر ایرانی نیز برای حضور نیش در جمع چهار تیم پایانی کاپ اروپا کافی نبود.
در دیگر دیدار این مرحله گرین یارد مازک بلژیک که از حضور امیر حسین اسفندیار و جواد کریمی در ترکیب خود بهره می‌برد به مصاف لاس پالماس اسپانیا رفته است.

عملکرد لژیونرهای هندبال

تیم دیناموبخارست رومانی که دو لژیونر هندبال ایران یعنی سید علیرضا موسوی و سعید حیدری راد را در اختیار دارد در هفته سیزدهم لیگ رومانی مقابل تیم رده پنجمی قرار گرفت و توانست این بازی را با حساب ۲۸ بر ۲۳ به سود خود پایان دهد. دینامو بخارست با ۳۹ امتیاز در رده نخست لیگ هندبال رومانی قرار دارد.
 
شکست یاران باباصفری، نصرتی و استکی
در دیگر بازی امروز لیگ هندبال رومانی تیم بوزائو که سه ملی‌پوش هندبال ایران یعنی محسن باباصفری، شاهو نصرتی و الله کرم استکی را در اختیار دارد مقابل تیم رزیتا (Resita) که در رده پانزدهم جدول قرار دارد با حساب ۲۷ بر ۳۰ شکست خورد. تیم بوزائو با ۲۰ امتیاز در رده هشتم لیگ رومانی ایستاده است.

صعود ذوب آهن و پیکان به نیمه نهایی در لیگ برتر والیبال بانوان

روز نخست هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان در گروه دوم برگزار شد که ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران با برتری مقابل حریفان خود صعودشان را به مرحله نهایی قطعی کردند.
در مسابقات امروز ابتدا ذوب آهن اصفهان برابر خجسته اسلامشهر قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازات 25 بر 17، 25 بر 15 و 25 بر 15 به پیروزی رسید.
سپس پیکان به مصاف ستارگان فارس رفت و 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 14، 25 بر 19 و 25 بر 13 به پیروزی دست یافت.
در ادامه مسابقات هفته دوم گروه ب این مسابقات انجام می‌شود.
 
روز شنبه 29 آذرماه

ذوب آهن اصفهان – ستارگان فارس
خجسته اسلامشهر – پیکان
 
روز دوشنبه اول دی ماه

ستارگان فارس – خجسته اسلامشهر
ذوب آهن اصفهان - پیکان

مرحله دوم اردوی تیم ملی کاراته پایان یافت

مرحله دوم اردوی تیم ملی کاراته مردان که با حضور ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، امیر مهدی زاده، علی اصغر آسیابری و صالح اباذری در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز شده بود صبح امروز پس از برگزاری تمرین کاراته به پایان رسید.
این اردو از ۱۵ آذر تا ۲۷ آذر در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز شده بود.
طبق اعلام کادرفنی، مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته مردان کشورمان از ۳ الی ۱۲ دی ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه ورزشی انقلاب شروع خواهد شد.
اردوهای ملی پوشان کاراته ایران جهت حضور در رقابت‌های کاراته وان مراکش که یکی از رقابت‌های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل شده است.

ادامه صدر نشینی نفت آبادان

در دومین دیدار هفته پایانی دور رفت لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه B تیم‌های بانوان شهر گرگان و پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتند. شاگردان شایسته متشرعی در تیم نفت آبادان که بدون باخت در صدر جدول تکیه زده‌اند امروز هم حریف خود را مغلوب کردند تا همچنان رکورددار باقی بمانند.
نفت آبادان موفق شد در دیدار امروز با نتیجه 67 بر 43 بانوان گرگان را مغلوب کند تا با 5 برد صدرنشین باقی بماند. در آخرین بازی دور رفت از ساعت 16 تیم‌های سپهرداد تهران و شورای شهر و شهرداری قزوین به مصاف هم می‌روند. در دیگر بازی امروز تیم نوشت افزار کنکو مقابل مولتی کافه مشهد با نتیجه 69 بر 53 پیروز شد.

پیروزی آسان مهرام مقابل مس کرمان

دیدارهای هفته سوم گروه ب لیگ برتر بسکتبال با رویارویی تیم‌های مهرام تهران و مس کرمان پیگیری شد و با برتری 87 بر 55 تیم تهرانی به پایان رسید.
نتایج کوارترهای این بازی 22 بر 12، 22 بر 21، 26 بر 15 و 18 بر 7 بود.
میثم میرزایی، سنتر مهرام 25 امتیاز در این بازی کسب کرد.
دو تیم روی هم بیش از 50 خطا در این دیدار مرتکب شدند.
دیدارهای هفته چهارم، فردا جمعه، نیروی زمینی با مس کرمان روبرو می‌شود و کوچین آمل به مصاف مهرام می‌رود.

کد خبر: 1084497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =