وحدت حوزه و دانشگاه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ‌تر شد

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان عنوان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ‌تر و عمیق‌تر انجام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  اصغر منتظرالقائم در نشست تخصصی مجازی وحدت حوزه و دانشگاه که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان و با همکاری سازمان بسیج اساتید استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان برگزار شد، اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری مهم شناخته شده، وحدتی که پیش از انقلاب مرسوم نبود، به طوری که روحانیون مجاز به رفت وآمد در دانشگاه با لباس روحانیت نبودند.

وی اضافه کرد: تنها شهیدان مفتح و استاد مطهری با لباس در دانشگاه حاضر می‌شدند، بنابراین بعد از انقلاب اسلامی این پیوند و حرکت بی‌بدیل انجام شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه خداوند می‌فرماید ما علوم مختلف را در وجود شما قرار داده‌ایم، متذکر شد: علوم از دو حال خارج نیست یا کلام و قول خداوند است یا علومی که با فعل خداوند در ارتباط است و برای هر دو اهمیت قائل است، بنابراین بر پایه این دو علم پیوند دوسویه و هماهنگی آنها روشن است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =