بازسازی منزل مادر شهید توسط دانشجویان جهادگر واحد تهران غرب

مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: دانشجویان جهادگر واحد تهران‌غرب منزل مادر شهید علی حسینی از شهدای دوران دفاع مقدس را که در حال تخریب بود بازسازی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، منزل مادر شهید علی حسینی توسط گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بازسازی شد.

مهدی اکبری در گفت‌وگو با ایسکانیوز ضمن اعلام  این خبر بیان کرد: دانشجویان جهادگر واحد تهران‌غرب منزل مادر شهید علی حسینی از شهدای دوران دفاع مقدس را که در حال تخریب بود بازسازی کردند.

وی درباره انتخاب منزل مادر شهید عنوان کرد: بسیج دانشجویی  واحد تهران غرب با همکاری بسیج شهرداری منطقه 13 حدود 11 منزل مسکونی در حال تخریب شناسایی و انتخاب کردند. این منزل نسبت به سایر منازل میزان خرابی بیشتری داشت و بخشی از قسمت‌های ساختمان در حال ریزش بود که در نتیجه خانه مادر شهید حسینی انتخاب شد.

مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با بیان اینکه دانشجویان جهادی برخی از تخصص‌های لازم را کسب می‌کنند، گفت: فعالیت‌های تخصصی برای مرمت و بازسازی ساختمان توسط دانشجویان جهادگر انجام شد.

وی اضافه کرد: هزینه‌های مالی فعالیت‌های جهادی برای ترمیم ساختمان‌های مناطق محروم تهران توسط خیرین مردمی و دانشجویان تامین می‌شود و دانشگاه کمک مالی در این خصوص ندارد.

اکبری با اشاره به روحیه جهادی بین دانشجویان مطرح کرد: دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی به فکر دیده شدن توسط رسانه‌ها نیستند و بیشتر برای کمک به مردم محروم فعالیت می‌کنند.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد غرب ماه‌هاست که فعالیت جهادی با عنوان سه شنبه‌های مهدوی(عج) را به صورت هفتگی انجام می‌دهد که در این حوزه به افراد کم بضاعت و بی‌خانمان که دست فروشی می‌کنند، کمک مالی می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =