زمستان امسال بدون بارندگی آغاز می‌شود

بارندگی ها در چند استان تا روز یکشنبه ادامه دارد اما از روز دوشنبه تا چهارشنبه آسمان بیشتر مناطق کشور صاف خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده برای استان‌های لرستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، قم، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

استان‌های یزد، قزوین، تهران‌، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد نیز شاهد بارش پراکنده خواهند بود، برای استان‌های یزد نیمه شمالی کرمان نیز رگبار باران پیش بینی می‌شود.

روز یکشنبه در برخی از مناطق استان‌های گیلان، هرمزگان و جنوب کرمان بارش باران، در خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

از روز دوشنبه تا بعد از ظهر چهارشنبه آسمان بیشتر مناطق کشور صاف خواهد بود و این شرایط موجب افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلان شهرها و شهرک‌های صنعتی می‌شود.

اما از بعد از ظهر چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غربی کشور وارد شده و به تدریج نوار غربی و دامنه‌های البرز و غرب سواحل دریای خزر را در بر خواهد گرفت.

طی روز پنجشنبه در اغلب مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، و خراسان جنوبی، شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =