اولین نشست داوری رویداد آنلاین فناورانه ورزش برگزار شد

رویداد فناورانه ورزشی را با موضوع ساخت و حمایت از اپلیکیشن‌های ورزشی به همت مرکز ورزش و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری برخی از مراکز علمی و ورزشی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  مرکز ورزش و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری برخی از مراکز علمی و ورزشی، رویداد فناورانه ورزشی را با موضوع ساخت و حمایت از اپلیکیشن های ورزشی برگزار کردند. در اولین دوره از ارائه طرح ها و محصولات فناورانه که روز شنبه 29 آذرماه در مرکز ورزش دانشگاه آزاد برگزار شد، تیم‌های شرکت کننده در حضور داوران و به صورت آنلاین به دفاع از طرح ها پرداختند.

در این نشست داوری، عباس لشکری رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، محمدجواد صدری مهر مدیرکل تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد و مریم مصلح دبیر رویداد و مسئول حوزه فناوری حضور داشتند و به بیان دیدگاه های خود پیرامون اهمیت این رویداد و چگونگی ارائه و داوری طرح ها پرداختند. 

تجاری سازی، رقابت پذیری، تولید اپلیکیشن، برندسازی، استارت‌آپی بودن طرح، جامعیت نرم افزار و طرح ها، نوآورانه و فناورانه بودن، تولید محتوای تخصصی و اختصاصی، جلوه های بصری مناسب و جذاب، قابلیت درآمدزایی، مشخص بودن جامعه هدف، کسب مجوزهای لازم از سازمان های مختلف مرتبط، ایده پردازی مناسب با جامعه و بازار هدف، ارائه روش های مناسب و استاندارد در ورزش و دارا بودن تیم تخصصی ورزشی و پزشکی برای مشاوره از جمله مولفه های مهم برای ارزیابی طرح ها از دید هیات داوران بود. 

در این رویداد آنلاین همچنین؛ ساسان صعودی؛ مسول سلامت و تندرستی رویداد و عضو هیئت علمی واحد علوم پزشکی، مهسا راد؛ مسئول حوزه ورزش مرکز، زهرا شمس؛ هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب، عباس خدایاری؛ هیئت علمی واحد کرج، مهدی اسلامی؛ عضو هیئت علمی واحد تهران غرب، حمید مهدی؛ مدیر فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد و ترمه ترجمان؛ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد به عنوان اعضای هیات داوران حضور داشتند و به ارزیابی تخصصی طرح ها پرداختند. 

براساس این گزارش، ادامه داوری طرح های ارسالی به رویداد فناورانه ورزش در روزهای آینده با ترکیب همین هیات داوران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084590

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =