پیام تبریک معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز پرستار

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محسن نفر، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

پیام معاون علوم پزشکی به شرح زیر است:

سالروز ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب کبری (س) اسوه صبر و استقامت را به تمامی فعالان عرصه سلامت بالاخص پرستاران که در ایام مبارزه با بیماری کووید ۱۹ معنای ایثار و فداکاری را تجلی بخشیدند تبریک می گویم.

قریب به ۱۰ ماه است که بیماری کووید ۱۹ سلامت جامعه را به خطر انداخته و مدافعان سلامت کشورمان با از خود گذشتگی و جانفشانی در برابر این بحران جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و افتخار بزرگی را در عرصه سلامت کشور در تاریخ رقم زدند. ایثارگرانی که به بیان خودِ ایشان با صبر و مقاومتی که از خود نشان دادند «استراحت را به مرخصی فرستادند». از خود گذشتگانی که مشتاق و نگران هستند، مشتاق دیدن سلامت جامعه و نگران از دست دادن آنها...

مدافعانی که با توجه به این همه گیری و نیز کمبودها و کاستی ها، با تلاش خستگی ناپذیر و با تأسی از بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب (س) اسوه صبر، فداکاری و ایثار؛ ایشان را سرلوحه و الگوی خود قرار دادند به گونه ای که تا کنون ۶۰ هزار پرستار به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و حدود ۱۰۰ نفر از آنها آسمانی و به مقام شهادت نائل گشته اند؛ و شایسته است با رعایت پروتکل های بهداشتی، نقشی در کاهش آلام و خستگی جسمی و روحی کادر درمان و ریشه کنی این بیماری داشته باشیم. 

از روزهای آغازین شیوع کرونا، کادر درمانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سراسر کشور در کنارِ سیستم بهداشت و درمان کشور، با پشتوانه سه دهه تربیت نیروی متعهد و متخصص به یاری هموطنان آمد که جا دارد از زحمات کادر درمانی دانشگاه تشکر و قدردانی نمایم. 

بدین وسیله، ضمن ارج نهادن به مقام والای شهدای مدافع سلامت، مجددا از تمامی بزرگوارانی که در عرصه های درمانی، در این شرایط دشوار، خطرات را به جان خریده و با از خود گذشتگی در میدان مبارزه با ویروس کرونا به یاری بیماران شتافتند صمیمانه قدردانی نموده و آرزوی سلامت برای تمامی آحاد جامعه و کادر درمانی کشور و شفای عاجل بیماران و ریشه کنی این بیماری از درگاه ایزد باری تعالی مسئلت دارم. 

« محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی»

انتهای پیام/

کد خبر: 1084605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =