آموزش مجازی شاد ۲ روز تعطیل می‌شود

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از نام گذاری ۳۰ آذر و یک دی به نام روزهای «بدون تبلت، تلفن همراه و رایانه» در آموزش و پرورش پایتخت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در جمع خبرنگاران در فضای مجازی گفت: در راستای فرهنگ‌سازی و صیانت از سلامت جسمی و روحی و روانی فرهنگیان و دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های فضای مجازی و همچنین در راستای تحکیم روابط خانواده و همراهی با کادر درمانی در ایام کرونا و در حالی که تقارن شب یلدا با ایام ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار است، در آموزش و پرورش شهر تهران روزهای یکشنبه ۳۰ آذر و دوشنبه یک دی را به عنوان روزهای بدون تلفن همراه و تبلت و رایانه و روز همیاری با پرستاران در نظر گرفتیم.

وی بیان کرد: انتظارمان این است که دانش‌آموزان در این دو روز و یک شب با مراقبت از عدم برگزاری شب نشینی‌ها و دورهمی‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گزارشی را از روند این برنامه‌ها تهیه کنند و به صورت تصویری برای معلمان شان در روز سه شنبه صبح اعلام کنند.

وی ادامه داد: این دستورالعمل شامل همه مدارس دولتی و غیردولتی می‌شود و برای همه لازم‌الاجرا است و در ارزیابی مدیران و مؤسسان لحاظ خواهد شد. انتظارمان این است که مدیران این دستورالعمل را با هماهنگی بیشتر و نظارت خوب به پایان برسانند که از این برنامه نهایت بهره برداری را داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =