پرسپولیس تهران ۱ - ۲ اولسان هیوندای/ رویایی که محقق نشد

تیم فوتبال پرسپولیس که برای دومین بار در سه سال اخیر به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده بود، بازهم در رسیدن به عنوان قهرمانی ناکام ماند و به جام نرسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی که برای دومین مرتبه در سه فصل اخیر به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌ بودند امیدوار بودند این مرتبه بتوانند نتیجه مورد نظرشان را گرفته و با جام قهرمانی به ایران برگردند اما این اتفاق رخ نداد.

دیدار فینال هجدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که سی و نهمین فینال مسابقات باشگاهی قاره کهن به حساب می‌آید از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز شنبه به قضاوت عبدالرحمن ابراهیم از قطر در ورزشگاه الجنوب دوحه آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم اولسان به پایان رسید. مهدی عبدی (۴۵) برای پرسپولیس گل زد. و جونیور (۴۵+۳ پنالتی و ۵۵ پنالتی) برای اولسان گل زد.

با گزارش کامل این بازی با ما همراه باشید.

ترکیب پرسپولیس :

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، بشار رسن، مهدی عبدی

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب اولسان هیوندای :

جو سو هوک، کیم تائه هوآن، کیم کی هی، بولتوییش، پارک جو هو، شین جین هو، یون بیت گارام، وون دو جائه، لی چونگ یو، کیم این سانگ و جونیور نگرائو

سرمربی: دو هون کیم 

گل های بازی

پرسپولیس ایران: (مهدی عبدی ۴۴)

اولسان هیوندای: (جونیور نگرائو ۴۵) (جونیور نگرائو ۵۳)
کارت زرد

پرسپولیس ایران : -

اولسان هیوندای: (بولتوییش ۷۹)
کارت قرمز

پرسپولیس ایران: -

اولسان هیوندای: -

اتفاقات مهم نیمه اول:

دقیقه ۷: ارسال خطرناک بازیکنان پرسپولیس از بالای سر مهدی عبدی عبور کرد.

دقیقه ۹: ضربه خطرناک یون بیت گارام به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد و به بیرون رفت. 

دقیقه ۱۳: شوت محکم احمد نوراللهی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۷: ضربه سر جونیور مهاجم اولسان روی ارسال لی چونگ یو با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: شوت ناگهانی و محکم بیتگارام از پشت محوطه جریمه را حامد لک به خوبی برگشت داد.

دقیقه ۲۳: باز هم در محوطه جریمه پرسپولیس توپ روی سر جونیور آمد که این بار ضربه او روی توپ ارسالی از جناح راست زمین به اوت رفت.

دقیقه ۴۲: پاس بلند سید جلال از میانه زمین به پشت مدافعان اولسان هیوندای، به مهدی عبدی رسید که دریبل سرپای او را بولتویس اجازه نداد تبدیل به موقعیت جدی شود و توپ را به کرنر زد.

دقیقه ۴۴: اشتباه در خط دفاعی اولسان و یک پاس به عقب موجب شد تا مهدی عبدی صاحب توپ شود که شوت او پس از برخورد به پای دِیو بولتویس تبدیل به گل شد.

دقیقه ۴۵: خطای نوراللهی روی بازیکن اولسان با تصمیم داور پنالتی اعلام شد که جونیور آن را روی ریباند تبدیل به گل کرد.

اتفاقات مهم نیمه دوم:

دقیقه ۵۳: خطای هند مهدی شیری دومین پنالتی را برای اولسان به ارمغان آورد، جونیور این توپ را نیز به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۶۷: شوت محکم از راه دور احمد نوراللهی در دو مرحله توسط دروازبان اولسان دفع شد.

دقیقه ۷۰: پرسپولیس حملاتش را روی دروازه حریف ادامه داد اما تاکتیک مناسب تیم کره‌ای برای خنثی کردن این حملات به خوبی جواب داد و دفاع چند لایه آنها اجازه نداد سرخپوشان صاحب موقعیت خطرناکی شوند.

دقیقه ۷۷: تیم کره‌ای در یکی از ضد حملاتی که ایجاد کرد تا درون محوطه جریمه پرسپولیس پیش آمد اما ضربه آرام بازیکن این تیم را حامد لک مهار کرد.

دقیقه ۸۴: مدافع تیم فوتبال اولسان درون محوطه جریمه روی احمد نورالله‌ی فشاری وارد کرد که منجر به سرنگونی او شد که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به پنالتی داشتند اما پس از ویدئوچک داور قطری پنالتی بودن این صحنه را رد کرد.

دقیقه ۸۹: ضربه سر خطرناک نوراللهی توسط دروازبان اولسان دفع شد البته این موقعیت آفساید بود.

در پنج دقیقه وقت اضافه پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا بتواند گل خورده را جبران کند اما حملات این تیم راه به جایی نبرد تا سرخپوشان در دومین رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا بازهم ناکام بمانند و نتوانند طلسم سال‌ها جام نگرفتن تیم‌های ایرانی را بشکنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =