ستاد احیای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تطهیر محاربین و اهانت به رهبرانقلاب را محکوم کرد

ستاد امر به معروف و نهی از منکر با صدور بیانیه‌ای اظهارات نسنجیده برخی عناصر داخلی وهمصدایی با منافقین در تطهیر محاربین و اهانت به مقام معظم رهبری را محکوم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر با صدور بیانیه‌ای اظهارات نسنجیده برخی عناصر داخلی در تطهیر محاربین را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

یکی از تأکیدات مستمر رهبر معظم انقلاب اسلامی، هوشمندی جامعه نسبت به مقوله تحریف است. از جمله تحریف‌هایی که چندی پیش رهبر انقلاب نسبت به آن هشدار دادند، تحریفی بود که می‌کوشید جای جلاد و شهید را در کوران حوادث سال‌های اول انقلاب عوض کند و منافقین تروریست و خائن را تطهیر نموده و چهره‌ای مظلوم از آنان به تصویر بکشد.

تطهیر کردن و شهید و مظلوم خواندن فرد محاربی که در جنگ نرم و سخت علیه نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نبود و با همکاری سرویس‌های جاسوسی بیگانه امنیت کشور را به خطر می‌انداخت، گرای ترور سردار سلیمانی را می‌داد و در محاربه و توهین به امام راحل و ارزش‌های انقلاب شمشیر را از رو بسته بود، از جمله تحریفاتی است که اخیراً توسط برخی عناصر داخلی هم‌صدا با عناصر خارجی در حال انجام است.

حمایت از چنین فرد فاسد و محاربی و اهرم کردن مجازات این شخص برای فشارهای رسانه‌ای و حقوق بشری به جمهوری اسلامی ایران توسط رسانه‌های معاند غربی، رژیم آل سعود، وهابیت خبیث، منافقین آلبانی‌نشین و رژیم صهیونیستی البته پدیده تازه‌ای نیست و نظام مقتدر جمهوری اسلامی و ملت بصیر ایران که بارها شاهد این دشمنی‌ها بوده از این دشمنی‌ها آسیبی نمی‌بیند.

آن چیزی که می‌تواند به جامعه ما گزند برساند، نه این تلاش‌های مذبوحانه دشمنان خارجی بلکه ساده‌لوحی، بی‌بصیرتی، جهل، فتنه‌گری و تفرقه‌انگیزی عناصر داخلی است که گاه در لباس روحانیت و به نام دین، ستون خیمه نظام اسلامی را آماج تهمت و حمله قرار می‌دهند. اهانت به رهبر انقلاب اهانت به یک شخص نیست، بلکه دشمنی با جایگاهی است که ستون خیمه انقلاب است و امام راحل بارها پشتیبانی از آن را ضامن مصون ماندن از آسیب‌ها معرفی نمودند.

البته جامعه ما با تجربه‌ای که در پی دوران‌های مختلف اندوخته نسبت به این‌گونه فتنه‌گری‌ها نیز مقاوم شده است و روحانی ساده‌لوحی که تحت تأثیر فرزند معلوم‌الحال خویش از فرانسه، کشور پایگاه و حامی منافقین در گفتگو با رسانه‌های سعودی به خیمه ولایت می‌تازد، نمی‌تواند با اظهارات کودکانه خود جای شهید و جلاد را در افکار عمومی عوض کند.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ضمن محکومیت این اظهارات تأسف برانگیز و ساده‌لوحانه که مع‌الاسف از جانب شخصی که ملبس به لباس روحانیت است صادر شده، وی را از همنشینی با افراد فاسد برحذر داشته و به ایشان توصیه می‌نماید به دلیل جهل و ساده‌لوحی و تحت تأثیر دیگران بودن، از دخالت در اموری که توانایی فهم و تحلیلش را ندارد، پرهیز نموده و به دلیل هم‌صدا شدن با منافقین از این اظهارات نسنجیده خود به درگاه خداوند منان، استغفار و طلب توبه نماید. والسلام علی من التبع الهدی
 

انتهای پیام/

کد خبر: 1084614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =