پرسپولیس قوی‌تر برمی‌گردد و قهرمان آسیا می‌شود

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نایب قهرمانی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: مطمئن هستم که این تیم با قدرت‌تر و قوی‌تر از قبل برمی‌گردد و قهرمان می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ رضا نورمحمدی پس از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا و نایب قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس با شکست ۲ بر یک برابر اولسان کره جنوبی، اظهار داشت: دل من برای بازیکنان پرسپولیس سوخت چرا که آن‌ها همه تلاش خود را برای قهرمانی به کار گرفتند اما برخی اشتباهات باعث شد تا در این دیدار بزرگ و حساس بازی را واگذار کنیم.

وی افزود: پرسپولیس در این دیدار چهار، پنج بازیکن خیلی مهم خود را در اختیار نداشت. به نظر من اگر بازیکنان محروم این تیم در بازی حضور داشتند، نتیجه فینال تغییر می‌کرد. همه دیدید که پرسپولیس بازی را در اختیار داشت و تیم اولسان نتوانست موقعیت‌های زیادی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند. آن‌ها با تاکتیک دفاع و ضد حمله توانستند در این بازی پیروز شوند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس، تصریح کرد: به نظر من اگر بازیکنان محروم پرسپولیس به این تیم اضافه شوند، دوباره می‌توانیم در لیگ برتر قهرمان شده و در لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق شویم. این تیم بازیکنان جوان و باتجربه‌ای دارد و در آینده به طور قطع می‌توانند به موفقیت‌های متعددی برسند.  مطمئن باشید پرسپولیس توانایی دوباره به فینال رسیدن آسیا را دارد. باخت جزئی از فوتبال است و این شکست باید مقدمه‌ای بر پیروزی‌های پرسپولیس‌ در آینده باشد.  

پرسپولیس با شکست ۲ بر یک برابر تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی به عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بسنده کرد.  

انتهای پیام/

کد خبر: 1084637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =