شکست پرسپولیس مقابل اولسان، شکست فوتبال ایران بود

کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، شکست فوتبال ایران بود، چون بهترین تیم ایران مغلوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بیژن ذوالفقارنسب درباره شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل اولسان کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی حساسی بود و خیلی‌ها منتظر بودند عملکرد پرسپولیس را تماشا کنند، اما باید قبول کنیم که عملکرد این تیم نسبت به چند ماه قبل که تیم به فینال رفت، متفاوت بود. پرسپولیس در دیدار با النصر، السد و سایر رقبا بسیار با اقتدار و بابرنامه ظاهر شد؛ به‌ طوری که می‌دانست چه کاری در طول بازی انجام می‌دهد و به دنبال چه چیزی است، اما عملکرد تیم در بازی امروز متفاوت با گذشته بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس به لحاظ انگیزه، برنامه و هماهنگی و میل به برد عملکرد ضعیف‌تری نسبت به دیدارهای ماقبل فینال داشت. باید به بازیکنانی که امروز در اختیار داشتند نیز اشاره کنم. در فینال نیاز با استفاده از بازیکنانی با قابلیت بیشتر است. برای مثال شاید اگر شجاع خلیل‌زاده در ترکیب بود، توپی که در صحنه پنالتی دوم به دست شیری برخورد کرد را دفع می‌کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان عنوان کرد: پرسپولیس تلاش زیادی کرد، اما نتوانست بازیکنان سرنوشت‌ساز خود را به دلایل مدیریتی و اقتصادی حفظ کند. در مراحل قبلی شیری دقایق کوتاهی بازی می‌کرد، در حالی که امروز به دلیل جدایی و غیبت برخی نفرات، از ابتدا در ترکیب حضور داشت.

ذوالفقارنسب گفت: شکست پرسپولیس در فینال، شکست فوتبال ایران بود. امروز بهترین تیم و باشگاه ایران مغلوب شد و شاید این مسئله زنگ خطری برای فوتبال ایران باشد.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

کد خبر: 1084642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =