همدلی و همبستگی ایران را از گزند مخاطرات و تهدیدها مصون می‌دارد

رییس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: همدلی و همبستگی همان چیزی است که ایران عزیزمان را از گزند مخاطرات و تهدیدها مصون می‌دارد و ارزش آن در این روزهای دشوار کمتر از قهرمانی آسیا نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور شامگاه شنبه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: خسته نباشید فرزندان ایران پیروزی شما و همه ما در انسجام اجتماعی و یکپارچگی زیبایی بود که این روزها در کشورمان به وجود آمد و شما سهم بزرگی در آفرینش آن داشتید.

واعظی اظهار داشت: همدلی و همبستگی همان چیزی است که ایران عزیزمان را از گزند مخاطرات و تهدیدها مصون می‌دارد و ارزش آن در این روزهای دشوار، کمتر از قهرمانی آسیا نیست.

وی خاطر نشان کرد: به نمایندگی از دولت از یکایک شما که به رغم همه ناملایمات با چنگ و دندان تلاش کردید و با غیرت به دیدار نهایی جام باشگاه‌های آسیا راه یافتید، قدردانی می‌کنم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری تاکید کرد: یقین دارم که با همت شما و سایر فوتبالیست‌ها و مربیان ایرانی و البته پشتیبانی و یکپارچگی مردم، موفقیت‌هایی حتی بزرگ‌تر از قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا برای فوتبال ایران دست‌یافتنی است. برای‌تان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم ناکامی امروز را پُلی برای پیروزی‌های بزرگ کنید و برای وطن‌مان افتخار بیافرینید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =