شرایط ثبت‌نام وام دستیاری ویژه دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

معاونت دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس،شرایط ثبت نام وام دستیاری ویژه دانشجویان مجرد و متأهل دکتری دانشکده علوم پزشکی ورودی ۹۸ و قبل را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای شرایط ثبت نام وام دستیاری دانشجویان دانشکده پزشکی این دانشگاه را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، در این اطلاعیه آمده است، کلیه دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی در مقطع دکتری در تمامی دوره‌ها (روزانه، شبانه، شهریه پرداز، پردیس) که در ترم جاری انتخاب واحد کردند، در صورتی که متقاضی دریافت وام ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می‌باشند، می‌توانند تا 12 دی ماه به سیستم صندوق رفاه به آدرس www.portal.srd.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست وام اقدام کنید.

۱- مرحله سوم مربوط به دانشجویان مجرد و متاهل، ورودی ۹۸ و قبل از آن است. دانشجویان بعد از ثبت نام در سیستم پرتال، پیامکی از صندوق رفاه مبنی بر اینکه در اولویت دریافت وام می‌باشند و برای انجام مراحل بعدی به بانک مهر مراجعه نمایند، دریافت می‌کنند.

۲- مراحل ثبت نام:

الف) مراجعه به سیستم پرتال صندوق رفاه
ب) ثبت شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و کد ملی به عنوان رمز عبور
ج) در قسمت نام دانشگاه، دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب کنید.
د) از قسمت منو گزینه درخواست وام را انتخاب کنید.
ه) در قسمت نوع وام گزینه «دستیاری» را انتخاب و در پایان برای نهایی کردن ثبت نام بر روی دکمه ثبت درخواست کلیک کنید.


تذکر: چنانچه متأهل بوده، ولی هنگام ثبت نام پیامکی مبنی بر مجرد بودن به شما نمایش داده می‌شود، جهت رفع مشکل با شماره داخلی ۸۲۸۸۴۰۳۲ تماس بگیرید.

۳- نیازی به سند تعهد محضری نیست.

۴- دانشجویان باید دارای حساب بانکی در بانک قرض الحسنه مهر باشند.

۵- دانشجویان باید از یکی از روش‌های زیر نسبت به افتتاح حساب اقدام کنید.

از طریق موبایل بانک: دانشجویان می‌توانند پس از نصب موبابل بانک (بر روی سیستم عامل اندروید) با درج کد ملی و شماره تلفن همراه نسبت به افتتاح حساب اقدام کنید. در این روش شماره تلفن همراه باید به نام متقاضی بوده و پس از انجام کامل مراحل، کارت صادر شده به آدرس متقاضی ارسال خواهد شد.

مراجعه حضوری به شعب بانک مهر
از طریق اینترنت بانک
۶- جهت تشکیل پرونده: وام گیرنده (دانشجو) باید نسبت به معرفی یک ضامن کارمند یا کاسب به بانک اقدام کنید. وام گیرنده (دانشجو) و ضامن می‌توانند همزمان یا به صورت مجزا به شعب بانک مهر مراجعه کنند. البته هر دوی آن‌ها باید فاقد بدهی غیر جاری (سر رسید گذشته، معوقه، مشکوک الوصول) و یا چک برگشتی به سیستم بانکی یا صندوق باشند. در صورت حضور همزمان وام گیرنده و ضامن امکان مراجعه به کلیه شعب بانک امکان‌پذیر بوده و در صورت عدم حضور همزمان امکان مراجعه ضامن به کلیه شعب بانک مهر ایران در سراسر کشور و مراجعه دانشجو صرفاً به شعب بانک مرکزی هر استان امکان‌پذیر خواهد بود.

۷- مبلغ وام ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال با سود ۴ درصد می‌باشد که ۸ ماه بعد از دریافت وام در اقساط ۳۴ ماهه باید پرداخت شود.

۸- تسهیلات از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =