دکتر طهرانچی میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س)، روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور و پرستاران خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است: با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‏‌اند.

میلاد باسعادت اسوه بردباری و ایستادگی حضرت زینب کبری سلام الله علیها که نقش بی‌بدیلی در بیان حقیقت واقعه کربلا داشتند را به همه دوستداران اهل بیت علیهم السلام شادباش می گویم. همچنین روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور و به ویژه پرستاران پرتلاش و خدوم خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می گویم.

پرستاری، نماد مهربانی، سخت‌کوش و امید انسان‌هایی است که تلاش دارند با رعایت اصول حرفه‌ای، حس مسئولیت‌پذیری و نوع‌دوستی، زمینه بازگشت بیماران به زندگی را فراهم کنند؛ بی‌شک تعیین این روز فرخنده به عنوان روز پرستار، ادای احترام و لزوم قدردانی بیشتر از افرادی است که حضورشان التیام بخش بیماران است.

مدت 10 ماه است که کادر درمان کشور در خط مقابله با ویروس کرونا، با وجود فشار و مشقت‌های بسیار، تمام اهتمام خود را به کار گرفتند تا وضعیت سلامت جامعه در سطح مناسبی قرار داشته باشد. بی‌تردید خدمات این عزیزان و جامعه پرستاری کشور، ایثار محسوب شده و جا دارد از زحمات بی‌دریغ آنان تشکر و قدردانی کنم، همچنین یاد و خاطره همه شهیدان مدافع سلامت را گرامی داشته و به روح آن عزیزان سفر کرده درود می فرستم.

مایه افتخار است که دانشگاه آزاد اسلامی بیش از سه دهه در حوزه پزشکی عملکردی مسئولانه دارد و نقش موثری در ارتقای حوزه بهداشت و درمان کشور داشته است؛ امیدوارم اقدامات صورت گرفته حوزه پزشکی دانشگاه، رویکردی نوین را به جهت ارائه خدمات به روز آموزشی و درمانی به جامعه داشته باشد. جا دارد از اقدامات ارزنده کادر درمان و پرستاران بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی که دلسوزانه در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا عملکرد مثبتی دارند، تشکر ویژه داشته باشم.

اینجانب ضمن گرامیداشت ولادت فرخنده فرزند شجاع علی ابن ابیطالب (ع)، توفیق روزافزون جامعه دلسوز پرستاری خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می کنم و امیدوارم این عزیزان با الگوبرداری از سیره زندگی حضرت زینب کبری (س) در تمامی مراحل زندگی شاد و سربلند باشند.

محمدمهدی طهرانچی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 1084659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =