وبینار «نقش زنان در الگوی اسلامی ایران پیشرفت» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار، با بیان اینکه تمرکز اصلی این واحد دانشگاهی بیشتر در حوزه برگزاری وبینارهای فرهنگی است، گفت: در هفته جاری وبیناری تحت عنوان «نقش زنان در الگوی اسلامی ایران پیشرفت» در سطح استان برگزار خواهیم کرد.

مجید یزدانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان اینکه تمرکز اصلی این واحد دانشگاهی بیشتر در حوزه برگزاری وبینارهای فرهنگی است، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا متاسفانه دانشجویان کمتر به دانشگاه مراجعه می‌کنند برای اینکه دانشجویان از فعالیت‌های فرهنکی عقب نمانند وبینارهای تخصصی را در این واحد برگزار می‌کنیم.

وی گفت: در هفته جاری وبیناری تحت عنوان «نقش زنان در الگوی اسلامی ایران پیشرفت» در سطح استان برگزار خواهیم کرد.

یزدانی افزود: در خصوص جشنواره «از حماسه تا حماسه» اطلاع‌رسانی گسترده در سطح دانشجویان، اساتید و کارکنان و بسیج دانشجویی و تشکل‌ها انجام شده است تا به امروز تعداد شرکت کنندگان نسبت به تعداد دانشجویان واحد جویبار رضایت بخش است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار،  اظهار کرد: بیشتر آثار ارائه شده به این جشنواره در حوزه شهادت شهید محسن فخری زاده، شهید حاج قاسم سلیمانی و ۱۶ آذر بوده است.

همچنین قرار است به مناسبت سالگرد سردار دلها وبیناری تحت عنوان «شناخت دشمن و مکتب سردار سلیمانی» برگزار شود.

یزدانی ادامه داد: در بخش کرسی‌آزاد اندیشی دو تیم از انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی تشکیل شده است و هنوز در بحث برگزاری کرسی‌ها ورود نکردیم  در حال حاضر در بخش مقدماتی تشکیل تیم‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: برای مشارکت دانشجویان در اطلاعیه نیزاعلام شده است که افرادی که در تیم کرسی‌های آزادی اندیشی مشارکت کنند ۱۰ درصد تخفیف شهریه اعمال خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار، هم‌اکنون در این واحد دانشگاهی کانون‌های دانشجویی هلال احمر، هیات مذهبی عاشقان ولایت، تشکل انجمن اسلامی و بسیج دانشجویی فعال است. این واحد دانشگاهی نشریه مستقل دانشجویی ندارد سعی کردیم این خلاء را با هفته نامه خط حزب‌الله که سایت دفتر رهبری منتشر می کند در همین هفته نامه مطالب را منتشر کنیم.

یزدانی گفت: متاسفانه معضلی که واحد جویبار در بخش مشاوره امین دارد این است که این واحد دانشگاهی حوزه روانشاختی را ندارد و استاد و هیات علمی مستقل در دانشگاه نیست که بتوانند مشاوره های لازم را ارائه دهند اما در بخش خانواده، اشتغال و دین و مذهب از اساتید گروه‌ها استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =