ترافیک عصرگاهی در شهرها دیروز از ساعت ۱۴ آغاز شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تغییری که روز گذشته در ترافیک شهرها داشتیم باعث شد بار ترافیکی عصرگاهی زودتر شروع شود و به جای شروع از ساعت ۱۶ به ساعت ۱۴ تغییر کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور عادی و بدون مشکل است اما همچنان ترافیک در ورودی شهر تهران نیمه سنگین است.

وی با اشاره به وضعیت جوی راه‌های کشور گفت: در برخی جاده‌های استان خراسان و کرمان بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: دورهمی های شب یلدا بزرگترین تهدید برای افزایش مجدد شیوع بیماری کرونا محسوب می‌شود و باعث ادامه زنجیره سرایت و گسترش بیماری می‌گردد. مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، منع تردد از ساعت ۲۰ شب روزهای شنبه و یکشنبه با جدیت و حساسیت بیشتری نسب به روزهای قبل در دستور اقرار گرفته است.

سرهنگ شیرانی گفت: در این طرح مردم همچنان رکن اساسی این طرح مهم و پیشگیرانه هستند و موفقیت و ثمربخش بودن نتایج این طرح منوط به مشارکت و همراهی مردم است.

وی ادامه داد: در صورت تردد غیر مجاز خودروهای شخصی در معابر شهری در ساعات ممنوعیت تردد تخلف‌ها توسط دوربینهای ثبت تخلف، ثبت و جریمه صادر می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: اجرای طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در روز گذشته از ساعت ۲۰ با همکاری و همراهی مردم به خوبی اجرا شد و شهروندان در شهرها با برنامه ریزی سفرهای درون شهری خود به گونه‌ای عمل کردند که تا قبل از ساعت ۲۰ به منازل خود رسیده بودند.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: تغییری که روز گذشته در ترافیک شهرها داشتیم باعث شد سفرهای برگشت و بار ترافیکی عصرگاهی زودتر شکل بگیرد و به جای شروع از حدود ساعت ۱۶ به ساعت ۱۴ تغییر کند. البته یادآور می‌شوم که امروز هم تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۰ شب الی ۴ بامداد ممنوع است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =